معرفی اولین زن‌فون 18:9 ایسوس : زنفون Max Plus

0
3008
معرفی اولین زن‌فون 18:9 ایسوس : زنفون Max Plus

تب گوشی‌های بدون حاشیه با صفحه‌نمایش‌های فول‌اسکرین این روزها همه جا را پر کرده و به جز برندهای اصلی بازار مثل سامسونگ با گلکسی S8 و S8 پلاس و Note8 ، هواوی با Mate 10 Pro، ال‌جی با G6 و V30 و اپل با آیفون 10 ، سایر برندهای کوچک و بزرگ از جمله HTC با U11 پلاس، وان‌پلاس با OnePlus 5T و Vivo با ویوو V7 نیز به این طراحی روی آورده است. امروز ایسوس نیز اولین تجربه خود در سری زن‌فون با صفحه‌نمایش بدون حاشیه را با نام زنفون Max Plus به معرض نمایش گذاشت که البته برخلاف پرچمداران اشاره شده در بالا به رده میانی بازار تعلق دارد.

معرفی اولین زن‌فون 18:9 ایسوس : زنفون Max Plus

زنفون Max Plus دارای یک صفحه‌نمایش 5.7 اینچی با وضوح فول‌ اچ‌دی پلاس یا 2160×1080 پیکسلی بوده که دارای نسبت تصویر 18:9 است اما حاشیه‌های نسبتا زیادی در بالا و پایین آن دیده می‌شود. در پشت گوشی دو دوربین 16 و 8 مگاپیکسلی به چشم می‌خورند که دوربین ثانویه در این مجموعه مشابه تجربه ال‌جی در این مورد دارای لنزی با زاویه باز است و پیش از این نمونه آن را در سری Zenfone 4 نیز دیده بودیم. دوربین سلفی این مجموعه نیز 8 مگاپیکسل وضوح دارد و عملیات بازگشایی از طریق تشخیص چهره یا face unlock نیز توسط ان انجام می‌شود. البته اگر سرعت و دقت بالاتری را  نیاز داشته باشید همچنان بهتر است از سنسور اثر انگشت در بخش پشتی گوشی استفاده کنید.

معرفی اولین زن‌فون 18:9 ایسوس : زنفون Max Plus

آنچه زنفون Max Plus را از دسته گوشی‌های بالای بازار تفکیک می‌کند در بخش پردازشی دستگاه قرار دارد که با حضور چیپ‌ست MediaTek MT6750T با لیتوگرافی 28 نانومتری و 8 هسته ARM A53 اندکی ناامیدکننده به نظر می‌رسد. رم دستگاه 2 یا 3 گیگابایت است که به ترتیب با 16 و 32 گیگابایت حافظه داخلی همراه می‌شود به عنوان یک نکته مثبت، اسلات حافظه در این گوشی کاملا تفکیک شده بوده و جدا از دو سیم‌کارت است. باتری گوشی به عنوان یک نکته مثبت دیگر دارای ظرفیت بالای 4,130mAh است و به گفته ایسوس تا 13 ساعت پخش ویدئو را پشتیبانی می‌کند. ایسوس در توصیف این باتری به فناوری PowerMaster اشاره می‌کند اما ظاهرا از شارژ سریع در این میان خبری نیست و باید به شارژر 10 واتی که صفر تا 100 درصد را در نزدیک به 3 ساعت طی می‌کند بسنده کنید. قیمت و زمان ارائه بازار ایسوس زنفون Max Plus هنوز مشخص نشده است.

منبع

ارسال یک پاسخ