ساعت هوشمند TAG Heuer آمد : 1650 دلار !

0
3670
ساعت هوشمند TAG Heuer آمد : ماژولار 45 !

ساعت هوشمند TAG Heuer همانطور که پیش‌بینی می‌شد بالاخره رسما معرفی شد. این ساعت هوشمند از ساختاری ماژولار برخوردار است و برخلاف آنچه از ماژولار بودن مثل گوشی LG G5 در ذهن داریم، این ترکیب ماژولار تنها برخی قسمت‌های جانبی دستگاه از جمله بند، سگکک و نگه‌دارنده‌های بند (watch lugs) را در بر می‌گیرد. ساعت هوشمند TAG Heuer به طور کامل TAG Heuer Connected Modular 45 نامیده شده و طبق انتظار از این سازنده، دیوایس کاملا گران‌قیمتی به حساب می‌آید. در ساختار ماژولار این ساعت خود قطعه اصلی یعنی Connected Module نیز با یک ساعت سوئیسی عادی مکانیکی قابل تعویض است.

در ساعت هوشمند TAG Heuer مجموعا 56 ترکیب مختلف قابل ساخته شدن است و در خود سایت TAG Heuer نیز ابزاری برای کاستومایز کردن ساعت به دلخواه کاربران در نظر گرفته شده است. در این ترکیب قابل کاستومایز کردن امکان انتخاب بندهای تیتانیوم، سرامیک، چرم و لاستیکی وجود دارد و در زمینه واچ‌فیس‌ها نیز علاوه بر تعداد فراوانی از نمونه‌های از پیش ساخته شده امکان ساخت نمونه دلخواه توسط کاربران وجود دارد.

 

 

ساعت اصلی این مجموعه دارای قطر 45 میلیمتری بوده و درون آن یک صفحه‌نمایش 1.39 اینچی AMOLED دیده می‌شود. پردزاش در این ساعت برخلاف تمامی نمونه‌های دیگر با چیپ Snapdragon انجام نشده و در آن از پروسسور Aintel Atom کلاس Z34xx بهره گرفته شده است. باتری 410mAh این ساعت می‌تواند به گفته شرکت سازنده تا 25 ساعت دوام داشته باشد. این ساعت تا عمق 50 متری ضد آب باقی مانده و روی آن کریستال ضد خش یاقوت به ضخامت 2.5 میلیمتر به کار گرفته شده است. GPS و Android Pay لیست دیگر گزینه‌های قابل ذکر در مورد این ساعت مجهز به Android Wear 2.0 را تکمیل می‌کنند.

قیمت شروع ساعت هوشمند جدید TAG Heuer برابر 1,650 دلار است که از نسخه قبلی این ساعت که سال گذشته عرضه شد هنوز 150 دلاری ارزان‌تر است.

منبع

ارسال یک پاسخ