نسخه ویژه ساعت هوشمند Withings Steel HR نوکیا آمد ؛ 230 یورو

0
3992
نسخه ویژه ساعت هوشمند Withings Steel HR نوکیا آمد ؛ 230 یورو

شرکت نوکیا امروز از نسخه ویژه‌ای ساعت هوشمند Withings Steel HR رونمایی کرد. این نسخه که به سادگی Special Edition Leather نامیده می‌شود به طور ویژه برای روز مادر بهینه شده و نوکیا آن را به باکس هدیه ویژه‌ای مزین کرده است. در جعبه همراه ساعت هوشمند جدید Withings Steel HR یک بند چرمی، یک شارژر و یک بند سیلیکونی قرار گرفته که با کمک این دو بند می‌توان از این ساعت در موقعیت‌های مختلف آب و هوایی استفاده کرد.

نسخه ویژه ساعت هوشمند Withings Steel HR نوکیا آمد ؛ 230 یورو

ساعت Steel HR نوکیا در ظاهر یک ساعت معمولی کلاسیک است اما یک صفحه‌نمایش دایره‌شکل کوچک بر بالای آن کاربری‌های هوشمندانه‌ای را به این مجموعه می‌بخشد به طوری که می‌توان نوتیفیکیشن تماس و پیام دریافتی و دیگر رویدادها را روی این صفحه مشاهده کرد و همچنین با امکان سینک شدن با اپلیکیشن Health Mate می‌توان اطلاعات ضربان قلب را نیز مشاهده کرد.

طبق گفته‌های نوکیا، این ساعت می‌تواند تا 25 روز با یک بار شارژ به کار خود ادامه دهد و در صورت قرار دادن دستگاه روی حالت ذخیره انرژی به این زمان 20 روز دیگر نیز اضافه می‌شود. امکان استفاده از این ساعت برای هر دو سیستم‌عامل iOS و اندروید فراهم بوده و از این لحاظ مشکلی برای سینک کردن دستگاه با گوشی‌های هوشمند مختلف وجود ندارد. در حال حاضر گران‌قیمت‌ترین ساعت Steel HR نوکیا از قیمت 200 یورویی برخوردار است اما این نسخه ویژه اندکی گران‌تر بوده و با رقمی نزدیک به 230 یورو به بازار ارائه خواهد شد.

منبع

ارسال یک پاسخ