سه‌گانه LG Q7 رونمائی شدند: معمولی، آلفا، پلاس

0
1903
سه‌گانه LG Q7 رونمائی شدند: معمولی، آلفا، پلاس

پس از آنکه سال گذشته اندکی بعد از معرفی LG G6، از گوشی‌های ارزان‌قیمت سه‌گانه LG Q6 رونمائی شد، این شرکت امسال نیز این رویه را در پیش گرفته و پس از آنکه چندی پیش LG G7 ThinQ به صورت رسمی به نمایش گذاشته شد حالا نوبت به گوشی‌های ارزان‌قیمت‌تر سری LG Q7 رسیده است. سری LG Q7 نسبت به آنچه سال پیش در Q6‌ دیده بودیم تغییرات متعددی را به خود دیده که تغییرات صوتی، افزوده شدن سنسور اثر انگشت و حذف جک هدست از آن جمله به حساب می‌آیند. در LG Q7 از صدای Hi-Fi با سیستم ساراند DTS:X 3D پشتیبانی می‌شود که می‌تواند از طریق هدفون‌ها، صدای 7.1 کاناله را بازسازی کند. نسخه پیشرفته‌تر یعنی ال‌جی Q7 پلاس مثل LG G7 از سیستم کانورتر Quad DAC پشتیبانی می‌کند اما متأسفانه برخلاف پرچمداران، جک هدست از این مجموعه حذف شده است.

سه‌گانه LG Q7 رونمائی شدند: معمولی، آلفا، پلاس

صفحه‌نمایش هر سه مدل این سری، 5.5 اینچی فول ویژن با وضوح +1080p و نسبت 18:9 است که در زیر یک شیشه با لبه‌های 2.5D قرار گرفته‌اند. بدنه دستگاه فلزی بوده و از استاندارد MIL-STD-810G پشتیبانی می‌کند. دوربین اصلی بخش پشتی در نسخه پلاس، 16 مگاپیکسلی است اما در مدل عادی و مدل آلفا، 13 مگاپیکسل وضوح دارد. دوربین سلفی نیز یک نمونه 5 مگاپیکسلی با زاویه دید باز 100 درجه‌ای ست که البته در برخی بازارها، یک دوربنی 8 مگاپیکسلی با میدان دید بسته‌تر جای آن را می‌گیرد.

هر سه مدل این خانواده از یک چیپ‌ست معرفی نشده 8 هسته‌ای با فرکانس 1.8 یا 1.5 گیگاهرتز بهره می‌برند و در حالی‌که مدل پلاس 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد دو مدل دیگر 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی دارند. هر سه مدل هم از اسلات حافظه پشتیبانی می‌کنند. ظرفیت باتری این سه‌مدل 3 هزار میلی آمپر ساعت است که شارژ سریع کوالکام از طریق USB-C برای آنها برقرار شده است. قیمت و زمان حضور این سه مدل در بازار هنوز مشخص نشده است.

منبع

ارسال یک پاسخ