معرفی قلم جدید Surface Pen نخستین قلم بدون تأخیر

0
3337
معرفی قلم جدید Surface Pen نخستین قلم بدون تأخیر

شرکت مایکروسافت امروز در کنار تبلت سرفیس پرو جدید از یک قلم متفاوت و تازه نیز رونمایی کرد که آن را نخستین قلم جهان بدون تأخیر قابل درک توسط چشم انسان می‌نامد این قلم که Surface Pen جدید نامیده می‌شود دارای زمان تأخیر فوق‌العاده اندک 21 میلی ثانیه است که در مقایسه با نمونه‌های عادی بسیار پر سرعت‌تر است برای درک میزان اهمیت تأخیر کم در کارکرد با قلم تبلت‌ها می‌توانید ویدئوی زیر را مشاهده کنید جایی‌که تفاوت قلم دارای تأخیر 100 میلی ثانیه با قلمی که تنها 1 میلی ثانیه تأخیر دارد نشان داده شده است. البته قلم جدید Surface Pen دارای تأخیر 1 میلی ثانیه نیست اما با تأخیر 21 میلی ثانیه بسیار به این تجربه نزدیک می‌شود.

 

 

جدا از این تأخیر اندک، این قلم جدید از 4,096 سطح فشار مختلف پشتیبانی می‌کند و شیب را نیز تشخیص می‌دهد که بدین‌ترتیب می‌توان از آن مثل یک مداد معمولی برای سایه‌زدن استفاده کرد به گفته مایکروسافت این قلم جدید در مقایسه با نمونه‌های پیشین دو برابر دقیق‌تر و 4 برابر حساس‌تر به فشار است. یک نکته جالب‌ دیگر در مورد این Pen، ویژگی جدیدی به نام PixelSense Accelerator است که کیفیت رنگ را روی صفحه‌نمایش 12.3 اینچی سرفیس پرو ارتقا می‌دهد.

معرفی قلم جدید Surface Pen نخستین قلم بدون تأخیر

این قلم در چهار رنگ خاکستری، آبی، مشکی و قرمز در دسترس است و با دیگر دیوایس‌های سرفیس قبلی نیز هماهنگ است هرچند برخی از قابلیت‌های آن همچون تشخیص شیب در تبلت‌های پیشین پشتیبانی نمی‌شود.

 

منبع

ارسال یک پاسخ