معرفی لپ تاپ بازی MSI Titan و PC کوله‌پشتی VR One

0
2600
معرفی لپ تاپ بازی MSI Titan و PC کوله‌پشتی VR One

ساخت لپ تاپ بازی یکی از تخصص‌های اصلی شرکت MSI به حساب می‌آید و در کنار دیگر برندهای با سابقه در این حوزه هر ساله تولیدات قابل توجهی از سوی این برند در کلاس گیمینگ ارائه می‌شود. شرکت MSI امسال یک لپ تاپ بازی جدید به نام GT83VR Titan SLI را برای نمایشگاه کامپیوتکس مهیا کرده گخ از هم‌اکنون عنوان بهترین انتخاب جایزه طلایی کامپیوتکس را به خود اختصاص داده است. در کنار این نوت‌بوک، شرکت MSI از یک PC کوله‌پشتی که ایده آن از مدت‌ها پیش کلید خورده بود نیز رونمایی کرد این PC جدید با نام MSI VR One شناخته می شود و این محصول نیز جایره بهترین طراحی نمایشگاه تایوان را کسب کرده است.

GT83VR Titan SLI یک نوت‌بوک غول‌آسای 18.4 اینچی فول اچ‌دی است که از جدیدترین نسل پروسسورهای اینتل و دو گرافیک NVIDIA GTX 1080M و 1070 به فرم SLI بهره می‌برد. MSI این دستگاه را بهترین مشاین برای بازی‌های 4K و واقعیت مجازی نامیده است. در ساختار این مدل از کیبورد مکانیکی Cherry MX Silver استفاده شده که طیف رنگ کامل RGB را به عنوان نور پس‌زمینه به کار می‌گیرد.

معرفی لپ تاپ بازی MSI Titan و PC کوله‌پشتی VR One

PC کوله پشتی MSI VR One از نگاه شرکت سازنده با وزنی نزدیک به 3.6 کیلوگرم باریک‌ترین و سبک‌ترین کوله‌پشتی واقعیت مجازی (VR backpack) محسوب شده و به افراد اجازه حرکت و راه رفتن آسان در دنیای مجازی را بدون نگرانی فراهم می‌آورد.

قیمت و سایر مشخصات این دو دیوایس در جریان نمایشگاه کامپیوتکس مشخص می‌شود.

منبع

ارسال یک پاسخ