معرفی نوت8 در سپتامبر با دو دوربین 12، رم 6 و باتری 3300

0
2182
معرفی نوت8 در سپتامبر با دو دوربین 12، رم 6 و باتری 3300

از نوت8 هر روزه اطلاعات جسته و گریخته متعددی منتشر می‌شود که سیمای این گوشی را لحظه به لحظه آشکارتر می‌کند. ارائه گلکسی نوت8 با Snapdragon 836 و از دست رفتن شانس قرارگیری سنسور اثر انگشت در زیر شیشه صفحه‌نمایش نوت8 از جمله آخرین خبرها در مورد این گوشی به شمار می‌رود اما این بار با نزدیک شدن به زمان معرفی نوت8 اطلاعات جدیدی در مورد این گوشی از لیکر معروف OnLeaks منتشر شده است. به گفته این لیکر معرفی نوت8 برخلاف آنچه تا به امروز شنیده‌ایم در اواخر آگوست صورت نگرفته و باید منتظر این گوشی در نیمه دوم سپتامبر باشیم.

این لیکر، نوت8 را گران‌قیمت‌ترین گوشی ساخته شده تا به امروز توسط سامسونگ معرفی می‌کند چرا که قیمت ورود به بازار آن برای اروپا 999 یورو است برای مقایسه، اس 8 و اس 8 پلاس به ترتیب با قیکت‌های 799 و 899 یورو عرضه شدند. در آمریکا نیز احتمالا قیمت ورود به بازار این گوشی 925 دلار خواهد بود. صفحه‌نمایش این گوشی 6.3 اینچی با نسبت تصویر 18.5:9 از نوع Super AMOLED بوده که تنها 0.1 اینچ از +S8 بزرگ‌تر است. در مورد دوربین در بخش پشتی گوشی به گفته این منبع از دو دوربین 12 مگاپیکسلی مجهز به OIS استفاده شده که به صورت افقی در سمت چپ فلش و سنسور ضربان قلب قرار می‌گیرند و سنسور اثر انگشت نیز همچنان در بخش پشتی و در سمت راست مجموعه فلش قرار دارد. نکته جالب اینکه فاصله این سنسور با مجموعه دوربین با بالا گرفتن انتقادها از نزدیک بودن این دو به یکدیگر در S8، بسیار بیشتر شده تا احتمال قرار گرفتن تصادفی انگشت روی لنز دوربین کاهش پیدا کند.

پردازش در این گوشی برخلاف خبرهای قبلی به گفته منبع این خبر همچنان از طریق Exynos 8895 یا Snapdragon 835 (بسته به منطقه توزیع) انجام می‌گیرد و 6 گیگابایت رم و 3,300mAh‌ باتری دارد. کاهش ظرفیت باتری در این گوشی نسبت به اس 8 پلاس به احتمال فراوان به دلیل اختصاص فضا برای قلم S-Pen است. ویژگی‌های جدیدی نیز برای S-Pen در Note8 تعریف شده که از آن جمله می‌توان به چسباندن نوشته‌ها روی حالت همواره روشن صفحه‌نمایش اشاره کرد. نوت8 به گفته این منبع از پایه دسک‌تاپی Samsung DeX نیز پشتیبانی می‌کند. و در ابتدا در سه رنگ آبی،‌ مشکی و طلایی به بازار عرضه خواهد شد.

منبع

ارسال یک پاسخ