نوکیا زنده است با مدل 230 با کاور آلومینیومی آشنا شوید

0
3458
معرفی نوکیا 230

گذشته پر افتخار برند فنلاندی دنیای موبایل را همگی به خاطر داریم؛ گوشی‌های خوش‌ساختی که برای بسیاری از کاربران دریچه‌ای برای شناختن ابزاری به نام موبایل بودند. این شرکت که این روزها خود را برای ورود مجدد به بازار گوشی‌های هوشمند آماده می‌‌کند هنوز در رده مدل‌های فاقد سیستم‌عامل موسوم به فیچرفون فعال است و مدل Nokia 230 با کاور آلومینیومی جدیدترین محصول این رده است.

گوشی‌های ساده و معمولی نوکیا نیز در یکی دو سال گذشته نسبت به آن چیزی که از آنها در ذهن داریم متفاوت شده‌اند و در این میان Nokia 230 نیز متفاوت نخواهد بود. این گوشی که در دو نسخه معمولی و دو سیم‌کارت موسوم به Nokia 230 Dual عرضه می‌شود از یک صفحه‌نمایش 2.8 اینچی QVGA (یا 320×240 پیکسل) برخوردار است و دو دوربین 2 مگاپیکسلی در پشت و جلوی آن دیده می‌شوند. دوربین دوم این گوشی از فیلم‌برداری بهتری نسبت به دوربین اصلی برخوردار است و می‌تواند با وضوح VGA یا 640×480 پیکسل به برداشت ویدئو بپردازد در حالی که دوربین بخش پشتی تنها با وضوح 240/15p فیلم‌برداری می‌کند. حضور فلش LED در پشت و جلوی دستگاه بر جذابیت‌‌های این مجموعه بازهم می‌افزاید. حافظه رم دستگاه 16 مگابایت است که با وجود آنکه در مقابل رم‌های گیگابایتی این روزها رقم بسیار اندکی به حساب می‌آید اما همین میزان رم نیز برای هندل کردن پلتفرم سری 30 نوکیا و برنامه‌های سبک این مجموعه کاملا کافی خواهد بود. این البته تنها حافظه در اختیار کاربران نیست و با کمک اسلات حافظه می‌توان تا 32 گیگابایت حافظه دیگر به این مجموعه افزود.

معرفی نوکیا 230 -  کاور آلومینیومی

مجموعه ارتباطی گوشی لیست کوتاه و ساده‌ای را تشکیل می‌دهد که در آن میان امکانات ارتباطی نسل دوم GSM، بلوتوث نسخه سوم و گیرنده رادیویی FM از دیگران با اهمیت‌تر به نظر می‌رسند. جک هدست و پورت Micro USB نیز طبیعتا در این گوشی حضور دارند. بدنه دستگاه از جنس پلی‌کربنات است اما برای ایجاد حس در دست گرفتن یک محصول پیشرفته از کاور آلومینیومی برای پوشش در باتری استفاده شده است. باتری 1200 میلی آمپر ساعتی این گوشی به گفته مایکروسافت تا 27 روز توان تامین انرژی دستگاه در نسخه تک سیم‌کارت و تا 22 روز در نسخه دو سیم‌کارت در حالت Stand-by‌ را دارد.

این گوشی که در ماه دسامبر به بازار ارائه می‌شود 55 دلار قیمت خواهد داشت.

منبع

ارسال یک پاسخ