Galaxy View نهایی شد هیولای 18 اینچی سامسونگ

0
2652
معرفی نیمه رسمی سامسونگ گلکسی view

تا همین یکی دو سال گذشته تبلت‌های 10 اینچی نمونه‌هایی غول آسا و اصطلاحا فول سایز نامیده شده و حتی احتمال گذر از این سایز نیز به نه‌ـنها به ذهن خریداران بلکه به ذهن طراحان نیز خطور نمی‌کرد. این شرایط اما در فاصله‌ای کوتاه به گونه‌ای تغییر کرد که حالا تبلت فول سایز اپل، 12.9 اینچی است و سامسونگ به زودی یک تبلت 18.4 اینچی را به بازار ارائه می‌کند.

این دیوایس باور نکردنی سامسونگ که Galaxy View نام دارد البته چندان ناشناخته و هیجان‌انگیز نیز به نظر نمی‌رسد چرا که اطلاعات فراوانی در مورد آن در طی چندین ماه گذشته به بیرون درز پیدا کرده است. این بار اما این تبلت بزرگ که گه‌گاه آن را به کلاس جدید تبلت‌های آشپزخانه‌ای منتصب می‌کنند در یک سایت برای پیش‌فروش ارائه شده و اطلاعات کاملی از آن در دسترس قرار گرفته است. این اطلاعات البته تقریبا همگی پیش از این مشخص شده بودند.

معرفی نیمه رسمی سامسونگ گلکسی view

صفحه‌نمایش Galaxy View همانطور که اشاره شد 18.4 اینچی است که وضوح فول اچ‌دی یا 1920×1080 پیکسلی فشردگی نسبتا ناچیز 120ppi را برای آن به همراه داشته و بدین‌ترتیب نگفته پیداست که این تبلت چندان برای در دست گرفته شدن طراحی نشده است. بالای صفحه‌نمایش یک دوربین 2.1 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده و همانطور که می‌توان حدس زد از دوربین در پشت دستگاه خبری نیست.

معرفی نیمه رسمی سامسونگ گلکسی view

پردازش Galaxy View با چیپ‌ست Exynos 7580 حاوی 8 پردازنده با فرکانس 1.6 گیگاهرتز تامین شده و 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا (تا 128 گیگابایت) و 2 گیگابایت RAM در آن حضور دارد. در بخش ارتباطات دستگاه لیست نسبتا کاملی به چشم می‌خورد که از جمله آنها می‌توان به ارتباط LTE Cat.6، وای‌فای نسخه ac، اتصال بلوتوث 4.1 و GPS و GLONASS اشاره کرد. از این مدل نسخه Wi-Fi Only بدون اتصالات سیم‌کارتی نیز ارائه می‌شود. باتری گوشی برای این سایز صفحه‌نمایش چندان قدرتمند نیست و 5700mAh ظرفیت دارد که البته به گفته سامسونگ تا 8.5 ساعت در پخش ویدئو دوام دارد.

Galaxy View - معرفی نیمه رسمی سامسونگ گلکسی view

طراحی پایه نگه‌دارنده یا kickstand دستگاه امکان نگه‌داشتن تبلت در حالت عمودی را فراهم می‌کند و به نوعی به کاربری اصلی این دیوایس یعنی استفاده مولتی‌مدیایی و تماشای ویدئو اشاره دارد. نسخه وای‌فای این تبلت در سایت Adorama با قیمت 599 دلار به معرض پیش‌فروش گذاشته شده است و زمان حضور رسمی آن در بازار هنوز مشخص نیست.

منبع

ارسال یک پاسخ