معرفی هواوی واچ 2 پرو با پشتیبانی از eSIM

0
4455
معرفی هواوی واچ 2 پرو با پشتیبانی از eSIM

در نمایشگاه MWC 2017 در اوائل سال جاری میلادی، هواوی Watch 2 به صورت رسمی در دو نسخه معمولی و کلاسیک و با سیستم‌عامل اندروید ور 2.0 معرفی شد. صفحه‌نمایش این مدل  1.2 اینچی با وضوح 390×390 پیکسل بوده و از سیم‌کارت واقعی نانوسیم در آن استفاده شده است. شرکت هواوی پس از معرفی Mate 10 در سه نسخه معمولی، Pro‌ و پورشه دیزاین، حالا بی سر و صدا از ساعت جدیدی به نام هواوی واچ 2 پرو در بازار چین رونمایی کرده که تفاوت اصلی آن با ساعت واچ 2 عادی را باید در حضور eSIM یا سیم‌کارت داخلی جست‌وجو کرد.

معرفی هواوی واچ 2 پرو با پشتیبانی از eSIM

هواوی واچ 2 پرو دارای ابعاد 12.6×45×48.3 میلی‌متری بوده و بند آن 22 میلی‌متری ست. صفحه‌نمایش 1.2 اینچی AMOLED با وضوح 390×390 پیکسلی دستگاه تفاوتی با نسخه اصلی ندارد و فشردگی آن نیز هنوز 326ppi است. این صفحه‌نمایش با نسخه اعلام نشده‌ای از شیشه گوریلاگلس در مقابل ضربات و صدمات فیزیکی محافظت می‌شود. پردازش در هواوی واچ 2 پرو همچنان با Snapdragon 2100 انجام شده و سیستم‌عامل نیز با اینکه هنوز Android Wear 2.0 است اما ظاهرا به دلیل عرضه این ساعت در چین خبری از برنامه‌های اختصاصی گوگل در آن نیست. در جمع گزینه‌‌های ارتباطی این مدل بلوتوث 4.1، وای‌فای n، جی‌پی‌اس و بی‌دو و NFC قرار دارد و برای ارتباطات تحت شبکه نیز با کمک eSIM می‌توان از سرعت LTE برخوردار شد.

معرفی هواوی واچ 2 پرو با پشتیبانی از eSIM

سیم‌کارت داخلی یا eSIM گونه جدیدی از فناوری ارتباطی است که پروسسور دستگاه جایگزین سیم‌کارت فیزیکی عادی شده و برای دسترسی به یک شبکه خاص اطلاعات به صورت OTA روی دستگاه بارگذاری می‌شود. استفاده از eSIM مزیت‌های بزرگی را برای کاربران به همراه دارد که جدا از امکان طراحی ظریف‌تر و محکم‌تر دیوایس‌های مختلف (به ویزه نمونه‌های مقاوم در برابر آب و گرد و خاک)، می‌توان به امکان تعویض آسان شبکه‌های ارتباطی بدون نیاز به درآوردن سیم‌کارت اشاره کرد.

هواوی هنوز در مورد امکان ارائه این ساعت هوشمند به جایی خارج از چین سکوت کرده است و اطلاع جدیدی در این رابطه در دست نیست.

منبع

ارسال یک پاسخ