معرفی هواوی nova 3 پرچمدار سری نوا

0
2947
معرفی هواوی nova 3 پرچمدار سری نوا

هواوی روز گذشته و همزمان با معرفی نوا 3i، جدیدترین پرچمدار خود در این کلاس با نام nova 3 را نیز معرفی کرد. این گوشی نیز درست مانند نوا 3i، به یک صفحه‌نمایش 6.3 اینچی فول اچ‌دی پلاس با نسبت تصویر 19.5:9 و فناوری ساخت IPS LCD مجهز شده که در بالای آن بریدگی یا ناچ معروف دیده می‌شود. ظاهر این مدل نیز کاملا به نوا 3i شباهت دارد اما این شباهت فقط در ظاهر متوقف شده و در عمل با داستان متفاوتی در nova 3 نسبت به nova 3i روبرو می‌شویم.

معرفی هواوی nova 3 پرچمدار سری نوا

دوربین‌های بخش پشتی nova 3 شامل یک واحد 16 مگاپیکسلی رنگی و 24 مگاپیکسلی سیاه سفید است که دیافراگم لنز هر دو f/1.8 بوده و در کنار هم امکان برداشت تصاویر با کیفیت را فراهم می‌کنند. حداکثر وضوح فیلم‌برداری این مجموعه نیز 2160/30p است. نوا 3 علاوه بر بخش پشتی، بر بالای صفحه‌‌نمایش نیز دو دوربین دارد که یکی 24 مگاپیکسلی و دوربین اصلی ست و دیگری 2 مگاپیکسلی (بدون امکان برداشت تصویر) و برای تعیین عمق میدان است. دوربین سلفی این قسمت برای تشخیص چهره به کار می‌رود و یک حسگر اینفرارد برای دریافت بهتر تصویر در تاریکی نیز به این دوربین در وظیفه آن کمک می‌کند.

معرفی هواوی nova 3 پرچمدار سری نوا

پردازنده nova 3 مثل پرچمداران فعلی هواوی، از توع Kirin 970 بوده و 4 یا 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا دارد. این مجموعه با حضور واحد پردازش عصبی یا NPU موقعیت‌های هوشمندانه متعددی را برای گوشی فراهم می‌کند که از آن جمله می‌توان به تشخیص خودکار سوژه‌های عکاسی دوربین‌های اصلی و دوربین سلفی اشاره کرد.

معرفی هواوی nova 3 پرچمدار سری نوا

باتری گوشی 3,750mAh ظرفیت دارد که با شارژر 18 واتی سریع Quick Charge از طریق پورت USB-C تغذیه می‌شود. این گوشی در رنگ‌های مشکی، آبی، ارغوانی و یک رنگ جدید زرد طلائی ارائه می‌شود که زیبائی ظاهری منحصر به فردی را در اختیار این مدل قرار می‌دهد.

هواوی نوا 3 قرار است با قیمتی نزدیک به 442 دلار آمریکا به بازار چین عرضه شود.

منبع

ارسال یک پاسخ