معرفی گلکسی S8 پلاس صورتی که نمی‌توانید آن را بخرید!

0
5219
معرفی گلکسی S8 پلاس صورتی که نمی‌تواند آن را بخرید!

با نگاهی به اغلب گوشی‌های حاضر در بازار رنگ غالب آنها معمولا مشکی، سفید یا نقره‌ای است و معمولا خبری از رنگ‌های هیجان‌انگیز دیگری در این میان نیست. برخی شرکت‌های مثل هواوی یا HTC در این زمینه سنت‌شکن بوده و گوشی‌های سبز و آبی و ترکیب‌های رنگ جذاب‌تری را ارائه می‌کنند اما وقتی پای شرکت‌های بزرگ‌تری مثل سامسونگ یا اپل به میان می‌آید پیدا کردن رنگ‌های خاص مشکل‌تر می‌شود سامسونگ با سری S8 اما در پی ایجاد تغییراتی در این رویه است چرا که این شرکت به تازگی گلکسی S8 پلاس صورتی رنگی را به نمایش گذاشته که به طور ویژه برای خانم‌ها طراحی شده و جذابیت ظاهری بسیار بالایی دارد.

سامسونگ پیش از این برای اس 8 نیز رنگ‌های طلایی، آبی روشن و بنفش مایل به خاکستری را ارائه کرده بود و حالا تمرکز خود را روی نسخه +S8 قرار داده است/ این ورژن جدید گوشی امروز در تایوان معرفی شد و همانطور که در جلسه خبری آن نیز اشاره شد بازار هدف آن خانم‌‌ها خواهند بود.

سامسونگ هنوز به امکان ارائه احتمالی این گوشی در دیگر بازارها اشاره‌ای نکرده و شاید این بار نیز مثل Galaxy S7 صورتی که سال گذشته برای بازار کره جنوبی ارائه شد، این S8‌ پلاس نیز هیچگاه به بازارهای دیگر عرضه نشود.

منبع

ارسال یک پاسخ