معرفی L200 وانت میتسوبیشی با ظرفیت 1 تنی

0
3007
معرفی L200 وانت میتسوبیشی با ظرفیت 1 تنی

شرکت میتسوبیشی از یک وانت جدید به نام L200 رونمائی کرده که دارای ظرفیت یک تنی‌ست و ظاهر مدرن و امکانات جالبی دارد. این وانت میتسوبیشی قرار است در 150 کشور جهان از جمله در آسیا، آفریقا، آمریکای لاتین و اروپا عرضه شده و سرویس‌های کاملی در اختیار دارندگان آن قرار خواهد گرفت. وانت میتسوبیشی جدید با دو سیستم چهارچرخ متحرک متفاوت عرضه می‌شود که شامل Super-Select 4WD و Easy-Select 4WD می‌شود و به گفته شرکت سازنده سیستم اول برای استفاده در مناطق خارج از جاده و اصطلاحا off-road مناسب است اما دومی یعنی Easy-Select برای استفاده عادی، شرایط آسان‌تری را ارائه می‌کند.

Mitsubishi L200 Mitsubishi L200 Mitsubishi L200

طراحی این وانت میتسوبیشی براساس ایده فریم یک‌پارچه با بدنه صورت گرفته که همین موضوع امکان ارتقاء ظرفیت 1 تنی آن را فراهم آورده است. برخلاف آنچه از وانتی که برای حرکت در مناطق خشن آب و هواوی نظیر آفریقا و استرالیا انتظار داریم، L200 در عمل دارای فناوری‌های مناسبی در زمینه امنیت جاده‌ای است که از آن جمله باید به کاهش خسارت تصادف از جلو (forward collision mitigation)، هشدار نقطه کور، هشدار ترافیک عبوری از پشت ماشین (Rear cross-traffic alert هشدار در مورد ماشین‌های عبوری مثلا در حین خروج از پارکینگ به صورت دنده عقب) و سیستم دیگری با نام کاهش اشتباه در سرعت‌گیری التراسونیک اشاره کرد که این آخری همانطور که در ویدئوی زیر نشان داده می‌شود از برخورد ماشین از جلو و عقب به موانع نزدیک به آن ناشی از اشتباه راننده در قرار دادن ماشین در حالت Drive یا دنده عقب به صورت ناخوداگاه جلوگیری می‌کند.

میتسوبیشی L200 ظاهرا با یک موتور بنزینی 4G64 با حجم 2.4 لیتر و یا 2 موتور گازوئیلی ارائه می‌شود. تایلند ظاهرا اولین کشوری‌ست که وانت جدید میتسوبیشی در آن در 17 نوامبر (26 آبان) عرضه خواهد شد و به تدریج در سایر کشورها نیز در دسترس قرار می‌گیرد. هنوز قیمت این محصول مشخص نشده است.

منبع

ارسال یک پاسخ