معرفی Motorola One Fusion با SD710 و دوربین 48 مگاپیکسلی

0
1556
معرفی Motorola One Fusion با SD710 و دوربین 48 مگاپیکسلی

نزدیک به سه هفته پیش بود که شرکت موتورولا از گوشی میان‌رده‌ای به نام وان فیوژن پلاس رونمایی کرد که به پروسسور SD730 و دوربین سلفی پاپ‌آپ مجهز بود. این شرکت حالا نمونه تازه‌ای را به این کلاس معرفی کرده که Motorola One Fusion نام دارد و همانطور که از نام آن می‌توان انتظار داشت نسخه ساده‌تری از فیوژن پلاس به حساب می‌آید. سایز صفحه‌نمایش One Fusion همان 6.5 اینچ سابق است اما نه‌فقط وضوح آن از فول اچ‌دی پلاس به +HD کاهش پیدا کرده بلکه ساختار بدون ناچ آن با انتقال دوربین سلفی به بخش بالایی (به صورت پاپ‌آپ) نیز تغییر کرده و حالا در یک طراحی ساده از یک ناچ قطره آبی با دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی استفاده شده است.

معرفی Motorola One Fusion با SD710 و دوربین 48 مگاپیکسلی

در بخش پشتی One Fusion نیز مثل نسخه پلاس از سه دوربین استفاده شده اما این بار با یک تغییر روبرو می‌شویم و دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی مدل پیشین حالا جای خود را به یک دوربین 48 مگاپیکسلی داده است. دوربین 8 مگاپیکسلی التراواید و دوربین 5 مگاپیکسلی ماکرو همراه با سنسور 2 مگاپیکسلی عمق میدان با تغییری روبرو نشده‌اند.

پردازش در این گوشی با پروسسور قدیمی و حالا نزدیک به دو سال Snapdragon 710 انجام می‌شود که مشخص نیست چرا با وجود انتخاب‌های هیجان‌انگیز متعدد در رده میانی از این پروسسور قدیمی در این مدل استفاده شده است. وان فیوژن به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء مجهز است و نسخه دیگری با حافظه‌های بالاتر نیز برای آن در نظر گرفته نشده است.

معرفی Motorola One Fusion با SD710 و دوربین 48 مگاپیکسلی

از جمله دیگر ویژگی‌های قابل اشاره در مورد این مدل باید به سنسور اثر انگشت بخش پشتی، دکمه اختصاصی Google Assisatnt، درگاه USB-C، جک 3.5 میلی‌متری هدست و باتری 5 هزار میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

وان Fusion در رنگ‌های سبز و آبی 199,990‌ پزوی شیلی (نزدیک به 249 دلار آمریکا) به بازار این کشور عرضه شده و ظاهرا در دیگر کشورهای آمریکای لاتین نی زدر دست قرار دارد. این گوشی در ماه آینده به بازار عربستان و امارات نیز عرضه می‌شود.

منبع

ارسال یک پاسخ