معرفی Razer Hammerhead Pro هدست TWS‌ حرفه‌ای

0
1825
معرفی Razer Hammerhead Pro هدست TWS‌ حرفه‌ای

شرکت ریزر که به ساخت تجهیزات جرفه‌ای و عمدتا لوازم جانبی مرتبط با باری معروف است امروز از یک هدست TWS جدید به نام Razer Hammerhead Pro رونمایی کرد که در مقایسه با نسل قبلی آن در زمینه‌های مختلفی از جمله میکروفون‌های برداشت صدا، شیوه جایگیری در گوش، کنترلرهای لمسی، کیس همراه و مصرف انرژی با بهبود روبرو شده‌اند. این هدست که به‌طور کامل Razer Hammerhead True Wireless Pro نام دارد همانطور که اشاره شد به‌طور کامل در گوش قرار می‌گیرد و از این رو شرکت سازنده در جهت اطمینان از جایگیری درست آ‌ن‌ها در گوش از 7 سر لاستیکی مختلف با سایزهای متفاوت استفاده کرده که می‌توان از عملکرد آن‌ها برای گوشی‌های مختلف اطمینان داشت.

معرفی Razer Hammerhead‌ هدست TWS‌ حرفه‌ای

تمامی تلاش‌ها برای جایگیری بهتر هدست TWS ریزر در گوش برای کارکرد جدید سیستم فعال نویز کنسیلینگ Razer Hammerhead Pro است که از آن با نام Hybrid Active Noise Cancellation یاد می‌شود. این سیستم که مشابه هدفون‌های Razer Opus‌عمل می‌کند به میکروفون‌های مستقلی در داخل و بیرون هدست برای تحلیل صدای بیرون و صدای انتقالی به گوش بهره می‌برد و در ترکیب با سیستم پسیو ایزوله کردن گوش (یعنی سرهای لاستیکی ارائه شده دستگاه) در حهت حذف صداهای مزاحم محیطی به‌کار می‌رود. برای اطمینان هر چه بیشتر در مورد عملکرد صحیح این سیستم یک اپلیکیشن کمکی برای پخش صدا و سنجش انتخاب سر درست هدست نیز ارائه شده است.

معرفی Razer Hammerhead‌ هدست TWS‌ حرفه‌ای

این هدست با تأییدیه THX از درایورهای 10 میلی‌متری برخوردار است که نسبت به هدست‌های  TWS قبلی ریزر کوچک‌تر انتخاب شده‌اند. کوچک‌تر بودن این درایورها به سیستم حذف نویز این مجموعه نسبت داده شده و می‌توان امیدوار بود که این تصمیم به کیفیت صدا، لطمه نزده باشد.

معرفی Razer Hammerhead‌ هدست TWS‌ حرفه‌ای

همچون نسل قبلی این خانواده، این بار نیز یک حالت تأخیر اندک برای انجام بازیر در نظر گرفته شده که از طریق بلوتوث 5.1، میزان تأخیر را به تنها 60 میلی ثانیه کاهش می‌دهد. در نهایت باید به دوام ب اتری 20 ساهته این مجموعه با یک بار شارژ از طریق کیس اشاره کرد جایی‌که خود هدست تا 4 ساعت دوام باتری دارد و در صورت روشن کردن گزینه حذف نویز این زمان تا حدودی کمتر می‌شود. کیس همراه این هدست فاقد قابلیت شارژ بی‌سیم است.

معرفی Razer Hammerhead‌ هدست TWS‌ حرفه‌ای

Razer Hammerhead Pro با قیمت 199 دلار به بازار ارائه می‌شود.

منبع

ارسال یک پاسخ