مقایسه آیفون8 با آیفون 7 و 7 پلاس+ویدئو

0
5019
مقایسه آیفون8 با آیفون 7 و 7 پلاس+ویدئو

نزدیک به یک هفته پیش قالب‌های ساخت آیفون 7s ، آیفون 7s Plus و 8 به نمایش درآمدند این سه قالب با اینکه همچنان دلیلی برای نهایی و اصلی بودن آنها در دست نداریم اما در صورت قبول کردن آنها به عنوان نمونه‌های واقعی، حقایقی را در مورد سایز و ابعاد این سه گوشی و به خصوص آیفون8 و دوربین‌های دوگانه عمودی آن در اختیار قرار می‌دادند. امروز ویدئویی در دست داریم که در آن به جای قالب ساخت آیفون، قاب آیفون8 در آن دیده می‌شود. اگر برای‌تان جالب است که در غیاب خود گوشی، قاب آن چگونه در دسترس قرار دارد باید بگوییم که به عنوان یک روال همیشگی، شرکت‌های سازنده قاب و لوازم جانبی همواره اندکی زودتر، به طرح نهایی گوشی دسترسی پیدا می‌کنند و اگر این قاب واقعی باشد دلیلی کاملا منطقی برای حضور آن وجود دارد.

 

در این ویدئو قاب آیفون8 تنها اندکی از گوشی آیفون 7 بزرگ‌تر است و با اینکه آیفون 7 در آن کاملا بازی می‌کند اما در صورتی که میزان افزایش احتمالی سایز صفحه‌نمایش آیفون 8 نسبت به آیفون 7 را در نظر بگیریم این بزرگ‌تر شدن گوشی به هیچ عنوان به چشم نمی‌آید. برای مقایسه بیشتر با قرار دادن این قاب روی ‌آیفون 7 با دستگاه کوچک‌تری روبرو می‌شویم و این قاب آیفون 8 برای آیفون 7 پلاس بیش از اندازه کوچک است.

جدا از سایز، در این ویدئو نیز در کناره سمت چپ بالای بخش پشتی بریدگی بیضی شکل دوربین‌های دوگانه گوشی دیده می‌شوند که با آنچه پیش از این در مورد دوربین‌های آیفون 8 و چینش عمودی آنها دیده بودیم کاملا تطابق دارد. در صورت واقعی بودن این طرح هنوز معلوم نیست که چرا اپل در آیفون‌های 7 پلاس (و شاید 7s Plus) از دوربین‌های دوگانه افقی و در آیفون 8 از دوربین‌های دوگانه عمودی بهره می‌گیرد. هنوز مدت بسیار زیادی تا ارائه نهایی آیفون 8 به بازار باقی ست و شاید در این مدت بار دیگر طرح‌های این گوشی با تغییر روبرو شوند.

منبع

ارسال یک پاسخ