منتشر شدن عکس‌ رسمی سامسونگ S8

0
2089
منتشر شدن عکس‌ رسمی سامسونگ S8

از امروز تا معرفی رسمی سامسونگ S8 ، به عنوان برترین گوشی این برند در سال 2017 کمتر از 3 هفته دیگر زمان باقی ست در طی چند هفته گذشته خبرهای متعددی در مورد سامسونگ S8 منتشر شده که سیمای این گوشی را تقریبا به طور کامل آشکار می‌سازد. در این خبرها که می‌توانید آنها را در اینجا مشاهده کنید خانواده S8 سامسونگ شامل یک مدل عادی و یک مدل پلاس معرفی شده‌‌اند که دارای صفحه‌نمایش‌هایی با کناره‌های خمیده در دو طرف و بدون دکمه home همیشگی زیر صفحه‌‌نمایش هستند. حسگر اثر انگشت به پشت گوشی و در کناره سمت راست دوربین منتقل شده و در سمت راست نیز یک دکمه جدید ظاهرا برای دسترسی به دستیار هوشمند جدید سامسونگ به نام Bixby در نظر گرفته شده است.

منتشر شدن عکس‌ رسمی سامسونگ S8

امروز به لطف لیکر معروف evleaks تصویری که از آن با عنوان تصویر رسمی و آفیشیال سامسونگ S8 یاد می‌شود به نمایش گذاشته شده که معلوم نیست تصویر S8 معمولی یا +S8 اما با  توجه به یکسان بودن طراحی این دو مدل تفاوت خاصی نیز دانستن این موضوع نمی‌کند. در این تصویر بسیاری از دانسته‌های پیشین در مورد این گوشی از جمله خمیده بودن دو طرف صفحه‌نمایش، نبود دکمه هوم زیر صفحه‌نمایش و افزودن شدن یک دکمه جدید در کناره سمت راست تأیید می‌شود.

تا مشاهده این گوشی از نزدیک و در دست گرفتن آن باید ظاهرا تا 29 مارچ (9 فروردین 1396) به انتظار نشست تا آن زمان مطمئنا خبرها و تصاویر دیگری نیز از این گوشی منتشر خواهد شد که اطلاعات پیشین را تأیید یا رد خواهند کرد.

منبع