منتظر Moto E6 Plus با پردازنده Helio P22 باشید

0
1558
منتظر Moto E6 Plus با پردازنده Helio P22 باشید
Moto E5 Plus

نزدیک به یک هفته پیش شرکت موتورولا از محصول جدید خانواده Z خود برای سال 2019 با نام Moto Z4 رونمایی کرد و حالا ظاهرا باید منتظر یک گوشی ارزان‌قیمت در رده پایین از این شرکت باشیم؛ Moto E6 Plus نام این گوشی جدید است که امروز اطلاعاتی از آن در بنچ‌مارک Geekbench منتشر شده و از طریق آن سیمای این گوشی تا حدودی مشخص شده است. در ماه آوریل گذشته یعنی نزدیک به دو ماه اطلاعاتی در مورد گوشی دیگری در این سطح با نام Moto E6 منتشر شده که در آن از پروسسور قدیمی و منسوخ شده Snapdragon 430 استفاده شده بود، Moto E6 Plus اما پیشرفته‌تر از E6 به نظر می‌رسد و با وجود آنکه در این تست به تنها 2 گیگابایت رم در آن اشاره شده است اما پروسسور Helio P22 با لیتوگرافی 12 نانومتری، شرایط بسیار بهتری در مصرف باتری خواهد داشت.

منتظر Moto E6 Plus با پردازنده Helio P22 باشید

پردازنده P22 حاضر در این گوشی از همان پردازنده ARM A53 بهره می‌برد با این تفاوت که فرکانس 2 گیگاهرتزی آن بیشتر از SD430 بوده و لیتوگرافی 12 نانومتری آن نیز در مقایسه با فناوری ساخت 28 نانومتری SD430 بسیار شرایط بهتری در مصرف انرژی دارد. موتو E5 Plus سال گذشته دارای 2 و یا 3 گیگابایت رم بود و به همین علت در Moto E6 Plus نیز می‌توان حداقل انتظار همین میزان رم را داشت و شاید یک رم 4 گیگابایتی نیز در انتظار کاربران این گوشی باشد.

نسل قبلی گوشی‌های سری Moto E شرکت موتورولا شامل موتو E5، موتو E5 Play و E5 Plus سال گذشته در ماه آوریل به صورت رسمی معرفی شدند و با توجه به تأخیر پیش آمده در روند معرفی نسل بعدی، احتمالا فاصله بسیاری اندکی تا رونمایی از E6 Plus خواهیم داشت.

منبع

ارسال یک پاسخ