با موبایل انرجایزر آشنا شوید دوام بالا با باتری 4,500mAh

0
2230
با موبایل انرجایزر آشنا شوید دوام بالا با باتری 4,500mAh

برند انرجایزر را تا به امروز در زمینه باتری می‌شناختیم اما اینک موبایل انرجایزر هم ارائه شده و این شرکت در این زمینه نیز به خودنمائی پرداخته است موبایل انرجایزر پاور مکس P600s به عنوان گوشی جدید این شرکت یک اسمارت‌فون اندرویدی با صفحه‌نمایش 5.9 اینچی فول اچ‌دی پلاس (2160×1080 پیکسل) است که دو دوربین 13 و 5 مگاپیکسلی در بخش پشتی آن قرار دارد و دوربین سلفی آن نیز 8 مگاپیکسلی ست. 18:9 بودن نسبت صفحه‌نمایش در این گوشی و حاشیه‌های اندک آن در بالا و پائین جلوه خاصی را به دستگاه بخشیده و حالتی کاملا مدرن به این مجموعه می‌دهد.

با موبایل انرجایزر آشنا شوید دوام بالا با باتری 4,500mAh

موبایل انرجایزر همانطور که از این برند انتظار داریم در زمینه باتری نمونه برجسته‌ای به حساب می‌آید و با حضور یک باتری 4.500mAh بسیاری از رقبا را به چالش کشیده است. این باتری البته تأثیر منفی بزرگی در وزن گوشی برجای گذاشته و با 190 گرم یکی از سنگین‌ترین نمونه‌ها و با ضخامت 9.8 میلیمتر یکی از قطورترین گوشی‌ها در این رده به حساب می‌آید. پاور مکس P600s به گفته شرکت سازنده با یک بار شارژ باتری می‌‌تواند 12 ساعت استفاده مدام یا 16 روز قرار گرفتن در حالت Stand-by را تاب بیاورد. طبیعتا این مجموعه دارای شارژ سریع است و پورت USB دستگاه نیز از نوع USB Type-C انتخاب شده است.

بخش پشتی دستگاه دارای طراحی به شکل فیبر کربن است و رنگ مشکی آن دارای حافظه رم 3 و حافظه داخلی 32 گیگابایتی بوده در حالی که رنگ آبی با رم 6 و حافظه 64GB عرضه می‌شود. اسلات حافظه هم در این دو گوشی وجود دارد. پردازش در این گوشی با پروسسور مدیاتک Helio P25 انجام می‌شود که البته نسبت به بسیاری از رقبای آن در سطح میانی رو به بالا، از توان کمتری در هر دو بخش پردازشی و گرافیکی برخوردار است. این گوشی قرار است از نیمه ماه ژانویه یعنی تا دو هفته دیگر با قیمتی که هنوز اعلام نشده به صورت آنلاین عرضه شود.

منبع

ارسال یک پاسخ