موبایل تایزن سامسونگ به زودی به ایران می‌آید

0
2773
سامسونگ Z4 با سیستم‌عامل تایزن رسما معرفی شد

با اینکه از تولد موبایل تایزن اینک چندین سال می‌‌گذرد و سامسونگ چندین مدل را با این پلتفرم روانه بازار کرده است اما ظاهرا هنوز کاربران زیادی در سرتاسر دنیا این سیستم‌عامل را جدی نمی‌گیرند. این شرکت چندی پیش موبایل تایزنی Z4 را به بازار هند عرضه کرد و امروز در کنفرانس توسعه‌دهنده‌گان این سیستم‌عامل اعلام شد که سامسونگ قصد دارد این سیستم‌عامل را به سرتاسر دنیا عرضه کند و در ابتدا برخی کشورها را بدین منظور انتخاب کرده است.

موبایل تایزن سامسونگ به زودی به ایران می‌آید

در لیست کشورهایی که موبایل تایزن سامسونگ به زودی در آنها ارائه می‌شود علاوه بر هند و کشورهای آفریقای نام چند کشور آسیایی دیگر نیز دیده می‌شود که ایران نیز در بین آنها قرار دارد. سامسونگ گوشی‌های تایزن را در سال 2015 به بازار هند عرضه کرد و به گفته این شرکت فروش این گوشی‌‌ها در هند در سال 2016 تا 30 درصد افزایش پیدا کرده است و این شرکت قصد دارد این رقم فروش را در سال 2017 تا 100 درصد ارتقا دهد.

موبایل تایزن سامسونگ به زودی به ایران می‌آید

امید اصلی سامسونگ برای ارتقا هرچه بیشتر پلتفرم تایزن به قیمت بسیار رقابتی این پلتفرم وابسته است و در حالی که سعی فراوانی نیز در تولید برنامه‌های اصلی مورد نظر کاربران همچون شبکه‌های اجتماعی برای این پلتفرم کرده است تلفیق آنها با دیگر تولیدات سامسونگ از جمله تلویزیون‌های هوشمند این شرکت و اسمارت‌واچ‌ها که همگی براساس تایزن ساخته می‌شود نیز در همین راستا تعبیر می‌شود.

هنوز مشخص نیست که چه زمانی و چه مدلی برای حضور این گوشی‌ها در بازار ایران در نظر گرفته شده اما می‌توان امیدوار بود تا پایان سال جاری میلادی خبرهای دیگری در این زمینه به گوش برسد.

منبع

ارسال یک پاسخ