موتورولا ریزر 2020 با Moto Mods می‌آید؟

0
3811
موتورولا ریزر 2020 با موتو مادز می‌آید؟

شرکت موتورولا چندی پیش با معرفی گوشی تاشوی Razr 2019 با ارائه ایده جدیدی از یک گوشی خم‌شونده و انعطاف‌پذیر، توجه بسیاری را به خود جلب کرد و کمپانی‌های پیشرو در این کلاس یعنی سامسونگ و هواوی را کاملا به چالش کشاند. این ایده برخلاف خم‌شونده‌هایی مثل هواوی میت X و سامسونگ گلکسی Fold، یک گوشی موبایل معمولی را به تبلت تبدیل نمی‌کرد و به جای آن با تا کردن یک گوشی موبایل عادی به صورت عمودی از وسط، آن را به دیوایسی کوچک و قابل جایگیری در کف دست تبدیل می‌کرد. این ایده جذاب حالا ظاهرا مورد توجه دیگر سازنده از جمله سامسونگ نیز قرار گرفته و ظاهرا قرار است در آینده نزدیک محصولی در این زده از سوی این شرکت نیز به بازار عرضه شود که ظاهرا قیمت مناسبی نیز خواهد داشت. موتورولا طبیعتا در این میان بیکار ننشسته و طبق پتنتی که در دفتر نشان تجاری و مالکیت معنوی آمریکا (USPTO) و دفتر مالکیت معنوی جهانی (WIPO) به ثبت رسیده و امروز از سوی یک منبع خبری منتشر شده است موتورولا ریزر 2020 احتمالا داستان هیجان‌انگیزتری را برای ارائه خواهد داشت.

موتورولا ریزر 2020 با موتو مادز می‌آید؟

طبق این پتنت که Let’s Go Digital آن را منتشر کرده، موتورولا ریزر 2020 احتمالا با طراحی هیجان‌انگیز جدیدی عرضه می‌شود که در آن در مرکز بخش پشتی یک جزء بزرگ برآمده مثل یک باکس معکب‌مستطیلی وجود خواهدداشت که نه‌‌تنها در هنگام قرارگیری گوشی روی میز حکم پایه دستگاه را دارد و در هنگام در دست گرفتن نیز به کاربران کمک می‌کند بلکه محلی برای اتصال مادهای موتورولا (Moto Mods) خواهد بود که پیش از این در سری Moto Z دیده بودیم.

موتورولا ریزر 2020 با موتو مادز می‌آید؟

موتو مادها، در حقیقت اجزای جداگانه‌ای مثل اسپیکر، پروژکتور، لنز دوربین و… هستند که به صورت اکسترنال به دستگاه متصل شده و امکانات تازه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهند حالا در این طراحی جدید (البته در صورت تحقق یافتن)، موتورولا ریزر 2020 نیز به Mods مجهز می‌شود.

موتورولا ریزر 2020 با موتو مادز می‌آید؟

در پتنت مورد اشاره منبع این خبر همچنین به پتانسیل‌های تازه‌ای برای طراحی صفحه‌نمایش اشاره شده که از آن جمله امکان طراحی جداگانه دو صفحه‌نمایش در بخش داخلی به جای استفاده از یک صفحه‌نمایش گران‌قیمت قابل خم شده است که به کاهش قیمت دستگاه کمک فراوانی خواهد کرد. در این طراحی نیز همچنان صفحه‌نمایش خارجی فراموش نشده است. موتورولاطبق مستندات این پروند علاوه بر این به طراحی محصولی هم‌ردیف با میت X و گلکسی فولد نیز می‌اندیشد اما در این مورد، جزییات چندانی ارائه نکرده است.

موتورولا ریزر 2020 با موتو مادز می‌آید؟

اطلاعات مورد اشاره در این خبر در مورد موتورولا ریزر 2020 تنها به یک ثبت اختراع یا پتنت مرتبط بوده و نگفته پیداست که طبق معمول هیچ تضمینی برای به حقیقت پیوستن آن‌ها در آینده وجود ندارد هرچند با توجه به استقبال از Razr جدید می‌توان به تحقیق یافتن این ایده نیز امید داشت.

منبع

ارسال یک پاسخ