نخستین تصویر از Huawei P40 به بیرون درز کرد!

0
1657
نخستین تصویر از Huawei P40 به بیرون درز کرد!

هفته اول فروردین ماه امسال یعنی در اواخر ماه مارس 2019 بود که شرکت هواوی از P30 Pro و دیگر اعضای جدید پرچمداران سری P خود رونمایی کرد و احتمالا نسل جدید این کلاس یعنی Huawei P40 در همان حوالی یعنی بیش از 3 ماه دیگر به نمایش گذاشته می‌شود در این میان اما آرام‌آرام زمزمه‌هایی در مورد این رده و برخی مشخصات آن‌ها در حال دست به دست شدن است و امروز نیز تصویری را منتسب به Huawei P40 در دست داریم که البته اطلاعات اندکی در آن قابل مشاهده است.

طبق آنچه تا به امروز از Huawei P40 می‌دانیم (و البته به دلیل فاصله نسبتا زیاد تا معرفی آن، طبیعتا چندان دقیق نیز به نظر نمی‌رسد)، این گوشی از یک صفحه‌نمایش 6.57 اینچی فول اچ‌دی OLED بهره می‌برد که البته می‌توان حدس زد که این اندازه صفحه‌‌نمایش به نسخه Pro تعلق داشته باشد. بدین‌ترتیب در صورت صخت این اطلاعات، صفحه‌نمایش P40 Pro نسبت به P30 Pro‌ با 0.1 اینچ افزایش ابعاد روبرو خواهد شد. در جزییات اشاره شده در رابطه با این پنل به پوشش 100 درصدی طیف DCI-P3 و پشتیبانی از HDR اشاره شده که البته هر دو برای یک گوشی پرچمدار نکته جدید و غافلگیرکننده‌ای به حساب نمی‌آیند. یک نکته عجیب البته در این میان به حضور دو حفره پانچی در صفحه‌‌نمایش گوشی اشاره دارد که ظاهرا دو دوربین سلفی را در خود جای خواهد داد.

در تصویر منتسب به P40 جدا از نوشته بخش بالایی که به همکاری با لایکا اشاره دارد و در چند نسل قبلی این کلاس نیز تکرار شده بود به یک گوشی باریک با دو طرف خمیده در پشت و روی دستگاه بر می‌خوریم که خمیدگی آن‌ها تا حدودی کمتر از Mate 30 Pro بوده و ظاهرا در اینجا از صفحه‌نمایش آبشاری (waterfall) خبری نیست. برآمدگی دوربین‌ها نیز اندکی بیش از اندازه به نظر می‌رسد. جدا از این موارد حتی به فرض صحت این عکس نیز، اطلاعات دیگری از آن ظاهرا قابل استخراج نیست و برای اطلاع از سایر جزییات این مدل باید به انتظار خبرهای بعدی نشست.

منبع

ارسال یک پاسخ