نسخه جدید اوپرا دسترسی مستقیم به مسنجر،‌واتس‌اپ و تلگرام

0
4180
نسخه جدید اوپرا دسترسی مستقیم به مسنجر،‌واتس‌اپ و تلگرام

Opera از چندین ماه پیش در حال کار روی مرورگر تازه و تغیر یافته‌ای برای دسک‌تاپ است که امکانات مختلفی را در بر دارد. این نسخه جدید اوپرا اینک به عنوان آپدیت بدون مشکل و Stable در دسترس قرار دارد و همه کاربران این مرورگر محبوب می‌توانند به صورت اتوماتیک به این نسخه جدید اوپرا آپدیت شوند.

جذاب‌ترین نکته در مورد این نسخه جدید Opera سایدبار جدیدی ست که در آن می‌توان به سرعت و بلافاصله به اپلیکیشن‌های پیام‌رسان همچون مسنجر فیس‌بوک، واتس‌اپ و تلگرام دسترسی داشت و با مشاهده کنتاکت‌ها به صورت مستقیم با آنها چت کرد. استفاده از پیام‌‌رسان‌ها روی دسک‌تاپ البته نکته جدیدی نیست اما بسیاری از کاربران هنوز از این امکان خبر ندارند. میانبرهای دسترسی به این پیام‌رسان‌ها در صفحه هوم و Speed Dial آن همواره در دسترس قرار دارند اما اگر سایدبار را اصطلاحا pin کرد این صفحه به صورت دائم قابل مشاهده خواهد بود.

نسخه جدید اوپرا دسترسی مستقیم به مسنجر،‌واتس‌اپ و تلگرام

ظاهرا Opera جدید در ویندوز 10 بسیار زیبا و چشمگیر است اما در macOS جلوه فوق‌العاده‌ای را از خود نشان نمی‌دهد. آیکون‌ها و طراحی Speed Dial‌ در این مرورگر با طراحی جدیدی همراه شده‌اند و در صورتی که کاربران به تولبارهای مشکی علاقه داشته باشند یک حالت تاریک (dark mode) نیز برای آن در نظر گرفته شده است. ظاهرا Opera که اینک در تمامی پلتفرم‌ها به یک صورت دیده می‌شود به میزان زیادی به کروم نزدیک شده و اگر از امکانات خاص کروم و فایر فاکس استفاده‌ای نمی‌کنید، Opera می‌تواند جایگزین سریع و پر زرق و برقی برای شما باشد.

منبع

ارسال یک پاسخ