نوت 8 با دو دوربین 13 مگاپیکسلی ساخت سامسونگ می‌آید؟

0
2034
نوت 8 با دو دوربین 13 مگاپیکسلی ساخت سامسونگ می‌آید؟

تقریبا شکی نداریم که گلکسی نوت 8 سامسونگ با دو دوربین در بخش پشتی آن ارائه می‌شود و در این رابطه تاکتون، خبرها و عکس‌ها متعددی منتشر شده است اما در مورد نوع این دوربین‌ها و وضوح آنها تا به امروز خبر چندانی در دست نداشتیم اما خبر تازه‌ای در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شد که در آن ادعا شده است که در گلکسی نوت 8 از دو دوربین 13 مگاپیکسلی ساخت Samsung Electro-Mechanics استفاده می‌شود. این دو دوربین 13 مگاپیکسلی در همکاری با یکدیگر کیفیت تصویر نهایی را ارتقا می‌دهند.

این واحد سامسونگ که در این خبر از آن نام برده شده است ظاهر در حال توسعه سه ماژول مختلف دوربین دوگانه است که شاید یکی از آنها برای گلکسی C10 اولین گوشی دو دوربینه سامسونگ به کار می‌رود و شاید در آینده دوربین دوگانه سلفی نیز به این جمع افزوده شود. پیش از این تحلیلگر معتبر دیگری یعنی Ming-Chi Kuo ادعا کرده بود که در گلکسی نوت8 سامسونگ از دو دوربین یکی 13 و دیگری 12 مگاپیکسل استفاده می‌شود که چینش واید و تله‌فتو را مثل اپل در آیفون 7 پلاس دنبال می‌کنند.

امروز همچنین خبر دیگری در مورد نوت 8 منتشر شد که در آن ادعا شده که این گوشی پیش از نمایشگاه IFA برلین در ماه آگوست احتمالا با چیپ‌ست Snapdragon 836 به بازار ارائه می‌شود که از این لحاظ مشابه نوت7 سال گذشته خواهد بود.

منبع 1

منبع 2

ارسال یک پاسخ