منتظر نوکیا 8 با اسنپ‌دراگون 835 در دو سایز باشید

0
1989
منتظر نوکیا 8 با اسنپ‌دراگون 835 در دو سایز باشید

با اینکه نوکیا در نمایشگاه MWC 2017 سه گوشی 3310 جدید، نوکیا 3 و نوکیا 5 را رونمایی کرد و هر سه نیز با توجه به مشخصات و قیمت مورد استقبال قرار گرفته‌اند اما انتظارها از این برند مطمئنا بیش از این است. از مدت‌ها پیش مدلی به نام نوکیا 8 بر سر زبان‌ها افتاده که از آن به عنوان پرچمدار یاد می‌کنند. تا به امروز اطلاعات کمی در مورد نوکیا 8 در دسترس قرار داشته که هیچ‌یک نیز طبیعتا تأیید یا رد نشده‌اند امروز بر پایه خبرهای تأیید نشده‌ای از چین، به اطلاعات تازه‌ای در مورد نوکیا 8 دست یافته‌ایم.

این منبع جدید ادعا می‌کند که شرکت نوکیا در ماه ژوئن سال جاری میلادی (هفته دوم خرداد 96 به بعد) دو گوشی جدید در کلاس پرچمداران عرضه می‌کند که هر دو دارای چیپ‌ست Snapdragon 835‌ هستند. تا به اینجای ماجرا با آنچه در مورد نبرد نابرابر سامسونگ با دیگر شرکت‌های سازنده در به نام حود زدن بخش اول همه پروسسورهای اسنپ‌دراگون 835 می‌دانیم کاملا منطبق بوده و می‌توان حداقل این قسمت ماجرا را به حقیقت نزدیک دانست چرا که دیگر شرکت‌های دارای SD835 مثل سونی و XZ Premium نیز در همین بازه زمانی مجبور به ارائه محصول خود هستند. این منبع ادعا می‌کند که این دو گوشی همانند سامسونگ، اپل و گوگل دارای سایزهای متفاوتی بوده و کاربران مختلفی را هدف قرار می‌دهد. در زمینه حافظه رم نیز ظاهرا هر دو گوشی چینش‌های 4 یا 6 گیگابایتی را بسته به ورژن خود ارائه می‌کنند.

در زمینه دوربین به گفته این منبع، از ترکیب دو گانه در بخش پشتی استفاده شده اما برچسب‌های امیدوارکننده‌ای مثل کارل‌زایس و PureView که پیش از این در گوشی‌های نوکیا در این بخش به کار گرفته می‌شدند در اینجا دیده نمی‌شوند چرا که کارل‌زایس به گفته خود نوکیا در محصولات این شرکت جایی ندارد و برند PureView نیز در اختیار مایکروسافت است. البته این به معنای بی‌کیفیت بودن این دو دوربین نیست. این منبع رزولوشن دوربین این دو گوشی را حداقل 23 مگاپیکسل می‌داند.

در نهایت با توجه به مشخصات بالای این دو گوشی که از بدنه‌های فلزی uni-body‌ نیز بهره می برند انتظار قیمت بالایی نیز  از نوکیا 8 می‌رود امری که در اطلاعات این منبع نیز به آن اشاره شده است طبق این اطلاعات نسخه کوچک‌تر دستگاه می‌تواند قیمتی نزدیک به 579 دلار داشته باشد و نسخه بزرگ‌تر نیز حوالی 650 دلار به فروش برسد.

منبع

ارسال یک پاسخ