نوکیا 9 در دستان یک تستر نوکیا مشاهده شد!

0
2675
نوکیا 9 در دستان یک تستر نوکیا مشاهده شد!

از مدت‌ها پیش منتظر دیدن پیشرفته‌ترین گوشی مجموعه HMD‌ یعنی نوکیا 9 هستیم. این گوشی طبق شنیده‌ها قرار است با صفحه‌نمایش 18:9 کشیده با حاشیه‌های اندک در بالا و پائین صفحه‌نمایش عرضه شود و در کنار گوشی همچنان معرفی نشده نوکیا 7 پلاس که چند روز پیش اطلاعاتی در مورد آن در دسترس قرار گرفت، تحول بزرگی در فروش و عرضه نوکیا در سال 2018 ایجاد کند. امروز ظاهرا نوکیا 9 در دستان یک تستر نوکیا که در حال آزمایش کردن مشخصات و قابلیت‌های مختلف این گوشی است مشاهده شده که با وجود واضح نبودن عکس‌ها، چند حقیقت جالب را در مورد این گوشی مشخص می‌کند. طبق اطلاعاتی که پیش از این از نوکیا 9 در دست داشتیم این گوشی با دو دوربین 13 مگاپیکسلی در بخش پشتی به بازار عرضه می‌شود که این مورد در تصویری که منتسب به این مدل شده است نیز دیده می‌‌شود و دوربین‌ها در یک چینش عمودی در مرکز بخش پشتی قرار گرفته‌اند.

نوکیا 9 در دستان یک تستر نوکیا مشاهده شد!

این تصویر البته به نوکیا 7 پلاس نیز بی‌شباهت نیست و در اینجا نیز فلش LED در کناره سمت راست مجموعه دوربین‌ها قرار دارد ولی آنچه این مدل را متمایز می‌کند این است که در نوکیا 7 پلاس علاوه بر دوربین‌های دوگانه بخش پشتی، دورتادور سنسور اثر انگشت نیز یک نوار رنگی متمایز وجود دارد که حداقل در تنها عکسی از بخش پشتی گوشی دیده می‌شود این نوار به چشم نمی‌خورد.

نوکیا 9 در دستان یک تستر نوکیا مشاهده شد!

در یکی دیگر از این تصویر حاشیه‌ نسبتا اندک گوشی در بالای صفحه‌نمایش دیده می‌شود که 18:9 بودن این پنل را تقریبا بدون هیچ شک و شبهه‌ای تأیید می‌کند. کناره صفحه‌نمایش در این تصویر خمیده‌ است و شکلی مشابه سری S8 و S8 پلاس سامسونگ به خود گرفته است. تا چند روز دیگر نمایشگاه MWC 2018 در بارسلون اسپانیا آغاز می‌شود و ظاهرا نوکیا قرار است خبرهای داغ و جذابی را در این رویداد برای علاقه‌مندان به این برند ارائه کند.

منبع

ارسال یک پاسخ