هدست Bose را در گوش بگذارید و راحت بخوابید!

0
2067
هدست Bose را در گوش بگذارد و راحت بخوابید!

شرکت Bose را تا به امروز به‌عنوان یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین سازندگان هدست‌ها و هدفون‌های پخش موسیقی می‌شناسیم که در زمینه صدا حرف‌های فراوانی برای گفتن داشته و دارد. این برند حالا محصول تازه‌ای را به بازار عرضه کرده که با همه محصولات قبلی متفاوت است؛ هدست Bose که به آن Sleepbuds گفته می‌شود با اینکه مشابه یک هدست معمولی به نظر می‌رسد اما نمی‌توانید با آن هر موسیقی دلخواهی را گوش کنید و این یکی مخصوص خوابیدن طراحی شده است!

هدست Bose را در گوش بگذارد و راحت بخوابید!

هدست Bose جدید که چند ماه پیش در وب‌سایت جمع‌آوری اشتراکی سرمایه Indigogo‌ معرفی شده بود، طراحی خاصی داشته و برای داشتن یک خواب راحت حتی در یک محیط نچندان آرام طراحی شده است. این هدست Bose با طراحی خاص، به راحتی درون گوشی رفته و شکل و فرم لاستیکی و نرم آن به گونه‌ای‌ست که به سادگی می‌توان روی گوشی که این هدست درون آن قرار گرفته است نیز خوابید و آن را حس نکرد. این هدست بعد از قرار گرفتن در گوش می‌تواند یکی از 10 نوع صدای قابل دسترس در این برنامه که همگی صداهای آرامش‌بخش طبیعت هستند را پخش کند و ساختار ضد نویز یا noise-canceling آن نیز مانع از رسیدن صداهای محیط به گوش شما می‌شوند. این صداها البته از گوشی شما به هدست ارسال نمی‌شوند و ظاهرا به نوعی درون آن برنامه‌ریزی شده‌اند. جالب‌ اینکه از این هدست می‌توان به عنوان آلارم برای بیدار شدن در صبح نیز استفاده کرد.

هدست Bose را در گوش بگذارد و راحت بخوابید!

به این هدست‌ها ساختار گیره‌ای بیومتریک مخصوص Bose با نام +StayHear الصاق شده که از افتادن آنها از گوش حین خواب جلوگیری می‌کند. باتری این هدست Bose تا 16 ساعت دوام دارد و بنابراین می‌توان از آنها برای دو شب پیاپی بدون نیاز به شارژ استفاده کرد. برای شارژ کردن این دو هدست نیز یک جعبه شارژینگ خاص در نظر گرفت شده است. اگر از هم‌اینک به دنبال خرید این هدست هستید باید بدانید که با محصول ارزانی روبرو نخواهید بود چرا که این مدل قرار است با قیمت نسبتا بالای 250 دلاری به بازار ارائه شود.

منبع

ارسال یک پاسخ