هواوی آنر 7 آی (Honor 7i) با دوربین سلفی چرخان معرفی شد

0
3338
معرفی honor 7i با دوربین چرخان

شرکت هواوی امروز از اسمارت‌فون جدید خود در بازار چین رونمایی کرد؛ این گوشی که به خانواده honor تعلق دارد، 7i نامیده می‌شود و مهم‌ترین نکته در مورد آن نبود دوربین سلفی در بالای صفحه‌نمایش دستگاه است. این نکته که در ابتدا یک نقص بزرگ محسوب می‌شود با یک طراحی جذاب به قلب زیبایی این مدل بدل خواهد شد. دوربین اصلی این گوشی قادر به چرخیدن و گرفتن عکس‌های سلفی است.

با وجود پیشرفت‌هایی که در یکی دو سال گذشته در مورد دوربین‌های سلفی به وقوع پیوسته، این دوربین‌ها هنوز در زمینه کارایی و کیفیت کاملا در پشت سر دوربین‌های اصلی پرچمداران و حتی دوربین‌های عادی قرار دارند و به عنوان نمونه به تعداد بسیار اندک و حتی کمتر از انگشت شماری در دوربین‌های سلفی گوشی‌های فعلی بازار می‌توان اشاره کرد که دارای فوکوس خودکار باشند از همین رو راه‌حل هوشمندانه هواوی در امکان چرخاندن دوربین پشت دستگاه و استفاده از آن به عنوان دوربین سلفی بسیار جذاب خواهد بود.

هواوی آنر 7 آی - معرفی honor 7i با دوربین چرخان

دوربین آنر 7 آی یک نمونه 3 مگاپیکسلی دارای سنسور BSI سونی با فاصله کانونی واید 28 میلیمتری و لنز با گشودگی f/2.0 است. در مکانیزم حرکتی این دوربین می‌توان تا 180 درجه جابجا شد و خوشبختانه در این جابجایی فلش LED نیز همراه دوربین به جلو منتقل می‌شود. در صورتی که نگران ایجاد مشکل برای این مکانیزم چرخان هستید باید بدانید که طبق محاسبه شرکت سازنده در صورتی که حتی این مکانیزم را روزانه 132 بار نیز حرکت دهید بدون هیچ مشکلی تا 2 سال برای شما کار خواهد کرد.

هواوی آنر 7 آی - معرفی honor 7i با دوربین چرخان

دیگر نکته جالب در مورد آنر 7 آی در کناره دستگاه جای دارد محلی که برای اولین بار در گوشی‌های موبایل، برای جایگذاری حسگر اثر انگشت مورد استفاده قرار گرفته است. این سنسور به گفته هواوی کوچک‌ترین نمونه در نوع خود است و علاوه بر استفاده از ان در بازگشایی گوشی، برای گرفتن عکس نیز کاربرد دارد.

هواوی آنر 7 آی - معرفی honor 7i با دوربین چرخان

گذشته از این مورد با نکته خاص و جدید دیگری در این گوشی روبرو نمی‌شویم. صفحه‌نمایش دستگاه 5.2 اینچی فول اچ‌دی بوده و توان پردازشی آن نیز با چیپ‌ست جدید Snapdragon 616 از کوالکام تامین می‌شود. در بخش حافظه با دو گزینه متفاوت روبرو هستیم جایی‌که کاربران باید از بین دو گزینه حافظه داخلی 32 گیگابایتی و 3 گیگابایت رم یا حافظه داخلی 16 گیگابایتی و 2 گیگابایت رم یکی را برگزینند. کارت حافظه نیز طبیعتا در این گوشی 4G حضور دارد و باتری آن نیز 3000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد.

هواوی آنر 7 آی - معرفی honor 7i با دوربین چرخان

در گوشی آنر 7 آی که از بدنه‌ای تمامی فلزی برخوردار است ظاهرا از مکانیزم کنترل و نظارتی برای بالا نرفتن حرارت دستگاه نیز استفاده شده است.

هواوی آنر 7 آی - معرفی honor 7i با دوربین چرخان

منبع

ارسال یک پاسخ