هواوی honor Magic با بدنه تمام محدب آمد

0
3899
معرفی هواوی honor Magic

هواوی honor Magic معرفی شد؛ شرکت هواوی امروز از محدب‌ترین اندرویدفون حاضر در بازار پرده برداشت. آنر مجیک نه‌تنها در کناره‌های چپ و راست بلکه در بالا و پایین و هر زاویه و کناره‌ای دارای خمیدگی و تحدب است و از این لحاظ جذابیت و زیبایی بالایی را ارائه می‌کند.

هواوی honor Magic از یک صفحه‌‌نمایش تنها 5.09 اینچی با فناوری ساخت AMOLED‌ و رزولوشن QHD بهره می‌برد که فشردگی پیکسلی آن را به رقم فوق‌‌العاده 577ppi ارائه می‌دهد. ضخامت دستگاه تنها 7.8 میلیمتر بوده و وزن نچندان سبک آن نیز 148 گرم است.

معرفی هواوی honor Magic

در بخش پشتی هواوی honor Magic از دو دوربین 12 مگاپیکسلی که یکی رنگی و دیگری سیاه و سفید است استفاده شده که دارای گشودگی دیافراگم f/2.2 و ابعاد پیکسل نسبتا بزرگ 1.4 میکرونی هستند. دوربین سلفی گوشی نیز 8 مگاپیکسل وضوح دارد.  پردازش در این گوشی با چیپ Kirin 950 هواوی انجام می‌شود که چهار هسته از 8 هسته آن از نوع ARM A72 بوده و 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا دارد.

در بخش نرم‌افزاری این گوشی از اندروید 6 استفاده شده و دستیار هوشمندی به نام DeepThink در ترکیب با FaceCode تنها امکان نمایش نوتیفیکیشن برنامه‌ها را برای صاحب دستگاه و افراد مورد اعتماد وی از طریق فناوری شناسایی چهره به وسیله دوربین اینفرارد فراهم می‌آورد. دکمه Home زیر صفحه‌نمایش نیز به حسگر اثر انگشت تعلق دارد.

معرفی هواوی honor Magic

این گوشی دو سیم‌کارته دارای یک باتری 2900mAh بوده و فناوری شارژ سریع آن به گفته شرکت سازنده در 30 دقیقه می‌تواند این باتری را به شارژ 90 درصد برساند.

معرفی هواوی honor Magic

هواوی honor Magic در دو رنگ سفید و مشکی با کناره‌های طلایی و قیمتی در حدود 530 دلار به بازار ارائه می‌شود که در رده گوشی‌های آنر قیمت بسیار بالایی به حساب می‌آید. زمان حضور رسمی این مدل در بازار چین حوالی یک هفته دیگر یعنی 25 دسامبر خواهد بود.

منبع

ارسال یک پاسخ