هواوی Nova Plus ،Nova و MediaPad M3 معرفی شدند

3
5103
معرفی هواوی nova، هواوی nova plus و مدیاپد m3

هواوی نیز مانند دیگر برندها‌ محصولات تازه‌ای را برای نمایشگاه IFA 2016 ترتیب داده است. محصولات جدید هواوی البته همانطور که پیش از این مشحص شده بوده شامل هیچ مدل جدیدی در سری Mate‌ نمی‌شود اما به جای آن دو محصول تازه با پسوند Nova شامل هواوی Nova و هواوی Nova Plus و یک تبلت جدید به نام MediaPad M3 را به لیست محصولات این شرکت افزوده است.

معرفی هواوی nova، هواوی nova plus و مدیاپد m3

هواوی Nova Plus

نوا پلاس با بدنه آلومینیومی خاص و برش‌های چشمگیر شباهت بسیار زیادی به Mate S سال گذشته هواوی دارد. این شباهت در سایز صفحه‌نمایش 5.5 اینچی فول اچ‌دی دستگاه نیز ادامه پیدا می‌کند اما این بار به جای پنل AMOLED در این مدل از یک پنل IPS LCD‌ معمول استفاده شده است.

معرفی هواوی nova، هواوی nova plus و مدیاپد m3

دوربین‌ اصلی گوشی یک نمونه 16 مگاپیکسلی است که دارای فوکوس تشخیص فاز و لرزه‌گیر اپتیکال بوده و می‌تواند با وضوح 4K فیلم‌برداری کند. در زمینه دوربین دوم اما تغییر خاصی نسبت به گذشته دیده نمی‌شود و همچنان از یک نمونه 8 مگاپیکسلی فاقد فوکوس استفاده شده است.

معرفی هواوی nova، هواوی nova plus و مدیاپد m3

پردازش در این گوشی با یک چیپ‌ست 8 هسته‌ای Snapdragon 625 حاوی 8 هسته 2 گیگاهرتزی ARM A53 انجام شده و 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی در آن حضور دارد. سنسور اثر انگشت در پشت گوشی و در زیر دوربین قرار دارد و به عنوان یک تغییر بزرگ، حجم باتری به 3340mAh رسیده است. این افزایش سایز باتری،‌ تغییر خاصی در ضخامت گوشی ایجاد نکرده و هنوز با 7.3 میلیمتر یکی از باریک‌ترین نمونه‌ها در این به حساب می‌آید. پورت USB‌ این مدل از نوع USB Type-C‌ است. نوا پلاس در ماه سپتامبر با قیمتی در حوالی 430 یورو به بازار ارائه می‌شود.

هواوی Nova

مدل نوا را نسخه کوچک‌تر Nova Plus می‌توان قلمداد کرد. این مدل که از ظاهری مشابه Nexus 6P برخوردار است از یک صفحه‌نمایش 5.0 اینچی 1080p بهره می‌برد و دوربین آن تقریبا همانند 6P یک نمونه 12 مگاپیکسلی با سایز سنسور 1.25 میکرونی و امکان برداشت ویدئوی 4K است. دوربین دوم این مدل نیز 8 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

معرفی هواوی nova، هواوی nova plus و مدیاپد m3

بخش پردازنده و حافظه در هواوی Nova نسبت به Nova Plus تغییری نکرده و در این مدل نیز از یک باتری با ظرفیت بالای 3020mAh استفاده شده است.پورت USB‌ این مدل نیز از نوع USB Type-C‌ است.

این گوشی نیز در ماه جاری میلادی با قیمت نزدیک به 400 یورو به بازارهای اروپایی عرضه می‌شود.

هواوی MediaPad M3

تبلت MediaPad M3 را باید جایگزینی برای مدل M2‌ دانست که می 2015 به بازار عرضه شد. صفحه‌نمایش این تبلت اما بزرگ‌تر شده و به 8.4 اینچ رسیده و رزولوشن آن نیز به QHD یا 2560×1600 پیکسل ارتقا پیدا کرده است.

معرفی هواوی nova، هواوی nova plus و مدیاپد m3

این تبلت به اسپیکرهای استریوی Harman/Kardon مجهز بوده و ظاهرا در زمینه صوتی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. پردازش در M3 با چیپ‌ست Kirin 950‌ انجام شده و 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی همراه با 4 گیگابایت رم در آن حضور دارد. باتری تبلت 5100mAh ظرفیت داشته و دو دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت و جلوی آن دیده می‌شود.

معرفی هواوی nova، هواوی nova plus و مدیاپد m3

این تبلت که در 26 سپتامبر (5 مهرماه) به بازارهای اروپایی عرضه می‌شود در حال پایه با حافظه 32 گیگابایتی وای‌فای، 349 یورو قیمت دارد که در نسخه‌های با حافظه بالا با امکان LTE، این قیمت کاملا بالاتر می‌رود.

منبع 1

منبع 2

3 دیدگاه

ارسال یک پاسخ