ورود رسمی Honor 7 به بازار ایران؛ فقط در دیجی‌کالا

0
2831
رونمایی از آنر 7

شرکت هواوی اسمارت‌فون honor 7 را رسما به بازارهای ایران ارائه کرد. صبح امروز در مراسمی که با حضور خبرنگاران و مسئولان منظقه‌ای برند honor در محل هتل اوین تهران برگزار شد اسمارت‌فون honor 7 به صورت رسمی معرفی شده و ارائه آن به بازار آغاز شد. honor 7 گوشی میان‌رده‌ای با مشخصات مناسب و حسگر اثر انگشت است که قرار است به صورت آنلاین عرضه شود.

Huawei Honor 7 - هواوی هونور 7

در این مراسم در ابتدا توضیحاتی توسط رضا آقایی نیا،‌ مدیر موبایل هواوی در ایران در ارتباط با استراتژی جدید هواوی در ارتباط با فروش کالا در بازار آنلاین ارائه شد. طبق صحبت‌های این مدیر هواوی، این شرکت از ابتدای ژانویه 2016 با گارانتی اصلی هواوی در بازار ایران حاضر می‌شود و بدین‌ترتیب دامنه حضور خود در کشور را بسیار گسترده‌تر خواهد کرد. در حال حاضر سهم بازار آنلاین در فروش کالای موبایل در داخل کشور چیی نزدیک به 0.3 درصد بوده که امید آن می‌رود که این سهم در چند سال آینده به 10 تا 15 درصد افزایش پیدا کند.

در ادامه مراسم کریس سان (Chris Sun) مدیر ارشد خاورمیانه برند آنر به ایراد سخنانی در مورد این برند و استراتژی آن در بازار پرداخت. برند آنر در سال 2013 بااستراتژی فروش اینترنتی و با با هدف قرار دادن کاربران جوان تاسیس شد البته دایره مخاطبان این برند محدود به سن مشخصی نمی‌شود و با ادامه دادن راه و ناامید نشدن از مشکلات اینک به موفقیت دست پیدا کرده است. برند آنر به گفته کریس سان هر ماه سمینارهایی را با یوزرها برگزار می‌کند که در طی آن پس از شندین خواسته‌های کاربران این خواسته‌ها را در گوشی‌های آینده این شرکت لحاظ می‌کند.

فروش 45 میلیونی

آنر با عرضه اختصاصی در اینترنت امکان تماس مستقیم با کاربران (end-user) را فراهم می‌آورد. این برند طبق گفته‌های کریس سان در سال 2014 میلادی 20 میلیون گوشی را به فروش رساند و تا پایان ماه اکتبر سال 2015 نیز میزان فروش به 40 میلیون عدد و میزان درآمد (Revenue) آن به 5 میلیون دلار آمریکا رسیده است. پیش بینی می‌شود که تا پایان سال جاری میلادی میزان درآمد شرکت به 6 میلیون دلار و میزان فروش به 45 میلیون عدد افزایش پیدا کند.

تنها در دیجی‌کالا

honor 7 تنها به صورت آنلاین و از طریق فروشگاه دیجی‌کالا عرضه می‌شود و طیق گفته‌های مدیر موبایل هواوی در ایران هنوز برنامه‌ای برای عرضه آن در دیگر فروشگاه‌های اینترنتی نیز وجود ندارد.

48 ساعت امانت

رضا آقایی نیا در پاسخ به سوال ما در مورد چگونگی آشنایی کاربران از نزدیک با این گوشی پیش از خرید آنلاین آن به بیش از 30 عدد road show این برند در فروشگاه‌های فیزیکی هواوی اشاره کرد و علاوه بر این برنامه 48 ساعت امانت این گوشی که پیش از این در مورد گوشی Huawei P8 اجرا شده بود نیز به گفته این مدیر هواوی برای honor 7 نیز در اختیار خواهد بود.

آقایی نیا همچنین در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ما در مورد حضور قریب‌الوقوع برند شائومی در بازارهای ایران و رقابت با این برند ضمن پرداختن به تاخیرهای شائومی برای حضور در بازار ایران به نبود نگرانی در این زمینه اشاره کرد.

آنر 7 که پیش از این در ماه ژوئن گذشته در چین معرفی شده بود از صفحه‌نمایش 5.2 اینچی فول اچ‌دی (1920×1080 پیکسلی) با دو دوربین 20 و 8 مگاپیکسلی بهره می‌برد. دوربین اصلی این گوشی دارای فوکوس سریع و دقیق Phase detection‌ است. چیپ‌ست پردازشی Kirin 935 مجهز به 8 هسته پردازشی ARM A53، مرتب شده در دو دسته 2.2 و 1.5 گیگاهرتزی در کنار 3 گیگابایت رم نیازهای پردازشی این مدل را تامین می‌‌کنند. حافظه داخلی قابل ارتقا این گوشی 16 یا 64 گیگابایت است و کاربران از بین قابلیت دو سیم‌کارت یا اسلات حافظه باید یکی را برگزینند.

رونمایی از گوشی آنر 7

حسگر اثر انگشت یکی دیگر از قابلیت‌های این مدل است که در پشت دستگاه و در زیر دوربین واقع شده و همانند Mate S از آن نه‌‌تنها برای بازگشایی قفل دستگاه بلکه در بسیاری موارد دیگر از جمله برداشت عکس، حرکت در میان تصاویر گالری و دریافت تماس می‌توان استفاده کرد.

این گوشی 157 گرمی با ضخامت 8.5 میلیمتر و بدنه تمام فلزی ارائه شده و باتری با ظرفیت 3100mAh آن امکان انتقال شارژ به گوشی موبایل دیگر را نیز دارد. وای‌فای گوشی از نوع پیشرفته ac بوده و بلوتوث آن نیز نسخه 4.1 است.

ارسال یک پاسخ