Gear S2 سامسونگ وارد ایران شد

0
2297
پورود Gear S2 به بازار ایران

پیش از ورود ساعت‌های هوشمند به بازار، تجربه یک زندگی با فناوری‌های هر لحظه در خدمت انسان تنها تصویری بود که در فیلم‌های علمی تخیلی مشاهده می‌شد. اما با ورود گوشی‌های هوشمند حالا چندان عجیب نیست که نشان دادن زمان، کمترین کارآیی یک ساعت مچی باشد ساعت هوشمند Gear S2 یکی از جلوه‌های این فناوری است که امروز وارد ایران شده است.

Sponsored

ساعت هوشمند Gear S2 سامسونگ، نتیجه تلاش‌های نوآورانه بی‌وقفه در بخش فناوری‌های پوشیدنی است. این محصول با صفحه‌ دایره‌ای شکل و لبه گردان، موفق شده تا تجربه کاربری فوق‌العاده‌ای را همراه با کنترل دقیق و راحت فراهم کند. این ساعت با استفاده از لبه گردان و دکمه‌های «خانه» و «بازگشت»، به کاربران کمک می‌کند تا به‌راحتی و بدون اینکه نیاز باشد با انگشت تمام صفحه ظریف ساعت را لمس کنند، به اعلان‌ها و نرم‌افزارهای کاربردی دسترسی داشته باشند.

از آنجا که سامسونگ از دیرباز توجه ویژه‌ای به نیازهای مشتریان خود در زمینه زیبایی و مد داشته است، ساعت هوشمند جدید این شرکت نیز در دو نسخه متفاوت Gear S2 و Gear S2 Classic عرضه می‌شود. ساعت Gear S2 Classic برای کاربرانی مناسب است که طراحی کلاسیک و بند چرمی را بیشتر می‌پسندند. درحالی‌که ساعت Gear S2 برای آن دسته از کاربران که طراحی مدرن، مینی‌مال و امروزی را دوست دارند، ایده‌آل است.

ورود Gear S2 به بازار ایران

با بدنه‌ای به قطر تنها 11.4 میلی‌متر، Gear S2 طرح سبک و جمع‌و‌جوری دارد. صفحه‌نمایش 1.2 اینچی این دستگاه با دقت 360×360 (302ppi) قابلیت دیدی بسیار واضح نسبت به دیگر ساعت‌های هوشمند عرضه می‌کند. همچنین، آخرین نسخه سیستم‌عامل تایزن و پردازنده دو هسته‌ای بهینه‌سازی‌شده یک گیگا‌هرتزی نیز موجب می‌شود Gear S2 کارها را آسان‌تر و کارآمدتر انجام دهد. در کنار این، کاربران می‌توانند با استفاده از اعلان‌های «در یک نگاه» (at-a-glance)، به تقویم، پست الکترونیکی و اخبار دسترسی داشته باشند و حتی پیامک‌های مهم را نیز مستقیماً از روی مچ دست خود ارسال کنند. این ساعت از بلوتوث پشتیبانی می‌کند و با دستگاه‌های مختلف اندرویدی سازگار است؛ همچنین قابلیت اتصال به سیستم‌عامل iOS نبز به‌زودی مهیا خواهد شد.

ساعت هوشمند Gear S2 تلاش می‌کند تا سبک سالم‌تری از زندگی را برای کاربران به ارمغان بیاورد. ساعت Gear S2 به‌صورت خودکار تمام فعالیت‌های جسمانی کاربر را در طول شبانه‌روز رصد کرده و روند آن را در یک نگاه به کاربر نشان می‌دهد. اندازه‌گیری ضربان قلب در هر 10 دقیقه و ثبت این اطلاعات باعث می‌شود تا کاربر توجه بیشتری به سلامتی خود داشته باشد. همچنین به‌روزرسانی‌ها و یادآوری‌های دستگاه، می‌تواند انگیزه کاربران را برای رسیدن به اهداف سلامتی خود تقویت کند.

پورود Gear S2 به بازار ایران

ساعت Gear S2 نمایانگر تعهد سامسونگ به همکاری باز با توسعه‌دهندگان برای عرضه منعطف‌ترین برنامه‌های کاربردی است. همکاری نزدیک سامسونگ با سایرین در راستای توسعه نماهای صفحه و بندهای جدید برای ساعت باعث می‌شود کاربران بتوانند تنوع را در انتخاب ساعت مورد‌نظر حفظ نمایند. به این صورت که بسته به زمان و مکان، کاربران می‌توانند تنها با یک کلیک، بند ساعت را تعویض کنند، یا نمای صفحه را برای تجربه‌ای بهتر از Gear S2 تغییر دهند.

این ساعت علاوه بر برخورداری از سیستم شارژ بی‌سیم، به باتری‌ پیشرفته‌ای مجهز شده که دو تا سه روز طول عمر دارد و به کاربران اجازه می‌دهد بدون نیاز به شارژ مکرر از این امکانات استفاده کنند. ساعت Gear S2 در دو مدل Dark Gray با بند خاکستری تیره،Silver  با بند سفید و همچنین سامسونگ Gear S2 Classic در مدل Black با بند چرمی وارد بازار شده است.

ارسال یک پاسخ