روزی دیگر و ویدئوی تازه‌ای از ماکت آیفون 8

0
2756
روزی دیگر و ویدئوی تازه‌ای از ماکت آیفون 8

امروز نیز مثل روزهای گذشته خبرهای مختلفی در مورد آیفون بعدی شرکت اپل که در حال حاضر آیفون 8 نامیده می‌شود منتشر شد تصویر ماکت آیفون پیش از این توسط Benjamin Geskin طراح مشهور منتشر شد و پس از آن نیز لیکر معروف OnLeaks، عکس‌هایی از ماکت آیفون8 را به معرض نمایش گذاشت امروز اما همین لیکر یعنی OnLeaks ویدئویی را از از ماکت آیفون 8 منتشر کرده که بار دیگر براساس فایل CAD سه‌بعدی به دست آمده از این گوشی (که گفته می‌شود مستقیما از کارخانه استخراج شده) ساخته شده است.

 

در این ویدئو که در بالا می‌بینید آنچه تا به امروز در مورد آیفون 8 می‌دانسته‌‌ایم از جمله لنزهای دوگانه دوربین و جای‌گیری اسپیکر تماس در دل صفحه‌نمایش در بالای گوشی دیده می‌شود. در این ماکت آیفون 8 همچنین اندازه‌گیری‌های دقیق گوشی نیز به نمایش گذاشته می‌شود که طبق آن این مدل دارای ابعاد 7.5×71×143.5 میلیمتر بوده و برآمده روی دوربین‌های بخش پشتی 1.6 میلیمتر به این ضخامت افزوده و آن را به 9.1 میلیمتر می‌رساند.

روزی دیگر و ویدئوی تازه‌ای از ماکت آیفون 8

همانطور که توضیح ویدئو به این مسئله اشاره می‌کند نگفته پیداست که این طرح هنوز نهایی و 100 درصد نیست و ممکن است بسیاری از موارد در طرح نهایی با تغییر روبرو شود گذشته از این هنوز هیچ توضیحی در این ویدئو نیز در مورد جایگاه سنسور اثر انگشت ارائه نشده است.

منبع

ارسال یک پاسخ