آیفون 4 اینچی بعدی بر مبنای iPhone 5S است

0
2938
اطلاعات جدید در مورد آیفون احتمالی 6c

صحبت از ارائه یک آیفون کوچک‌ دیگر به سبک مدل‌های پر افتخار سال‌های گذشته اپل از مدت‌ها پیش و زمانی بسیار قبل‌تر از ارائه آیفون‌های جدید این شرکت آغاز شد. این گوشی که برخی شایعات از آن با عنوان iPhpne 6c یاد می‌کنند و زمان ارائه آن را در میانه سال آینده در نظر گرفته‌اند حالا با شایعات جدید که آن را مشابه iPhpne 5S قلمداد می‌کنند رویه جدی‌تری به خود گرفته است

اولین خبر در این میان به نقل از Kevin Wang، تحلیلگر موسسه IHS منتشر شده که در آن به تصمیم اپل به ارائه iPhone 6c در میانه سال آینده با صفحه‌نمایش 4 اینچی اشاره شده است. این تحلیلگر پیش از این نیز در ماه آگوست گذشته پیش‌بینی مشابه‌ای را مبنی بر ارائه این دستگاه در سال جاری صورت داده بود که عملا به وقوع نپیوست. بدین‌ترتیب با وجودی که نمی‌توان به طور کامل ایده ادعا را با واقعیت منطبق دانست اما در این میان تصویری از پشت دستگاهی که گفته می‌شود iPhone 6c است به نمایش گذاشته شده و از حضور سنسور اثر انگشت Touch ID و پشتیبانی از NFC در آن سخن به میان آمده است.

اطلاعات جدید در مورد آیفون احتمالی 6c

خبر دیگری که امروز بار دیگر آیفون 4 اینچی احتمالی اپل در سال آینده را بر سر زبان‌ها انداخت به مدل پایه‌ای تعلق دارد که این گوشی بر مبنای آن ساخته می‌شود. طبق این خبر، iPhone 6c بر مبنای iPhone 5S ساخته شده و طراحی بسیار نزدیکی نسبت به این مدل خواهد داشت. برخی از حدس و گمان‌ها در مورد این گوشی به حضور چیپ‌ست پردازشی Apple A8 همراه با دوربین دوم بهبود یافته با گشودگی دیافراگم f/2.2U، وای‌فای ac، بلوتوث 4.1 و البته سنسور اثر انگشت تعلق دارد. یک غایب بزرگ در این میان نسبت به آخرین نسل آیفون‌های اپل به قابلیت تاچ سه بعدی یا 3D Touch تعلق دارد که ظاهرا همچنان مختص سری 6S باقی خواهد ماند.

iPhone 5S - اطلاعات جدید در مورد آیفون احتمالی 6c

هنوز مشخص نیست که خبرهایی از این دست تا چه میزان به واقعیت و آتچه اپل در سر دارد نزدیک خواهد بود و تنها انتظار برای آینده پرده از این راز بر می‌دارد.

منبع 1

منبع 2

ارسال یک پاسخ