BLU Bold N1 با سلفی پاپ‌آپ و قیمت تنها 200 دلار!

0
2290
ٍBLU Bold N1 با سلفی پاپ و قیمت تنها 200 دلار!

شرکت BLU که به عنوان یکی از برندهای تولیدکننده اسمارت‌فون‌های مقرون به صرفه شناخته شده و در برخی بازارهای حساس به قیمت همچون آفریقا جایگاه بالایی را در گوشی‌های فاقد سیستم‌عامل و اسمارت‌فون به خود اختصاص داده است امروز از گوشی جدیدی رونمایی کرده که مشخصات بالا و قیمت بسیار مناسبی در آن دیده می‌شود. BLU Bold N1 که البته عنوان Bold در آن ظاهرا نام برندی مستقل در زیر مجموعه BLU خواهد بود یک اسمارت‌فون رده میانی با مشخصاتی قابل رقابت با بهترین‌های این رده است که در حال حاضر با قیمت 200 دلار اما ظاهرا قرار است این قیمت در آینده به 250 دلار افزایش یابد. BLU Bold N1 از یک صفحه‌نمایش 6.4 اینچی فول اچ‌دی پلاس یا 1080×2340 پیکسلی بهره می‌برد که از نوع AMOLED بوده و در آن هیچ ناچ یا شکافی در بالا دیده نمی‌شود و حاشیه بخش پایینی نیز به اندازه‌ای اندک است که به گفته شرکت سازنده، 92 درصد از کل روی گوشی را صفحه‌نمایش پوشانده است.

ٍBLU Bold N1 با سلفی پاپ و قیمت تنها 200 دلار!

این صفحه‌نمایش که با پوشش Gorilla Gass 5 پوشانده شده است به لطف فناوری ساخت آن یعنی OLED قادر به جای‌گذاری سنسور اثر انگشت بوده و بدین‌ترتیب از همین ابتدا رقابت سرسختانه‌ای را با بهترین‌های این کلاس آغاز می‌کند. اگر به دنبال دوربین سلفی بر بالای صفحه‌نمایش این گوشی هستید باید به سراغ جای دیگری بروید چرا که دوربین سلفی 13 مگاپکسلی f/2.0 این گوشی درون یک مکانیزم موتوری پاپ‌آپ در بالای دستگاه جای دارد. ابعاد سنسور این دوربین 1/4 اینچ بود و به لنزی واید مجهز شده است.

ٍBLU Bold N1 با سلفی پاپ و قیمت تنها 200 دلار!

دوربین‌های بخش پشتی شامل دو واحد 16 و 5 مگاپیکسلی می‌شوند که به صورت عمودی همراه با یک فلش LED در کناره سمت چپ قرار دارند. دوربین اصلی این قسمت دارای سنسور Sony IMX499 با ابعاد 1/2.8 اینچ است که لنزی با گشودگی f/1.8 در مقابل آن قرار دارد. 30 برابر زوم دیجیتال و حالت عکاسی در شب از جمله قابلیت‌های این دوربین به حساب می‌آید. دوربین 5 مگاپیکسلی این قسمت برای تعیین عمق میدان به کار می‌رود.

ٍBLU Bold N1 با سلفی پاپ و قیمت تنها 200 دلار!

پردازنده BLU Bold N1 از نوع مدیاتک Helio P70 بوده و 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء دارد. باتری گوشی 3,500mAh ظرفیت دارد و از طریق پورت USB-C و شارژر سیع 18 واتی،‌ تغذیه می‌شود. این گوشی 180 گرمی با اندروید 9 عرضه شده و به اندروید 10 نیز ارتقاء پیدا می‌کند.

منبع

ارسال یک پاسخ