پاور بانک سامسونگ و داک دسک‌تاپ گلکسی اس 8

0
3185
پاور بانک سامسونگ و داک دسک‌تاپ گلکسی اس 8

در ادامه سیل خبرهای خسته‌کننده و تکراری در مورد گلکسی S8 و گلکسی +S8 امروز خبرهای متفاوتی از این دو گوشی منتشر شده است؛ پاور بانک سامسونگ و یک داک دسک‌تاپ برای این گوشی جدیدترین خبرها در مورد خانواده اس 8 ها را تشکیل می‌دهند. پیش از این نیز خبری در مورد هدست AKG که به احتمال فراوان همراه این دو مدل باندل می‌شود ارائه شده بود. پاور بانک سامسونگ یک باتری 5100 میلی آمپر ساعتی ست که شارژ سریع 15 واتی را ارائه می‌کند. این پاور بانک سامسونگ شارژ سریع 15 واتی را هم زمان شارژ شدن خود و هم در زمان دادن شارژ به گوشی در دسترس قرار می‌دهد. 15 واتی بودن این پاور بانک و اختصاصی خوانده شدن آن برای سری اس 8 تلویحا می‌تواند به این معنا باشد که سامسونگ همچنان فناوری شارژ سریع اس 8 و اس 8 پلاس را تغییر نداده است.

پاور بانک سامسونگ و داک دسک‌تاپ گلکسی اس 8

نام مدل این شارژر EB-PG950 است که با نام مدل SM-G950 یا G955 اس 8 و اس 8 پلاس هماهنگی دارد ظاهرا این پاوربانک حوالی 60 یورو قیمت خواهد داشت.

پاور بانک سامسونگ و داک دسک‌تاپ گلکسی اس 8

همزمان با این پاوربانک تصویر دیگری که از آن به نام داک دسک‌تاپی اس 8 یا اصطلاحا DeX Station یاد می‌شود منتشر شد که دارای دو پورت USB 2.0، یک پورت USB Type-C، یک پورت Ethernet و یک خروجی TV از نوع HDMI است. این داک از یک فن نیز بهره می‌برد که گوشی را در حین کارکرد سنگین خنک می‌کند این وسیله جانبی برای اس 8 و اس 8 پلاس که امکان اتصال موس و کیبورد به گوشی را نیز فراهم می‌کند ظاهرا حوالی 150 یورو قیمت خواهد داشت.

منبع 1

منبع 2

ارسال یک پاسخ