پرچمدار HTC در یک بنچ‌مارک ظاهرا شد؛ قدرت بالای U 11

0
2981
پرچمدار HTC در یک بنچ‌مارک ظاهرا شد؛ قدرت بالای U 11

اطلاعات در مورد U 11 از چندی پیش در دسترس قرار گرفته و پس از آنکه نام آن تأیید شد و حتی ویدئویی نیز از آن با محوریت فشردن کناره‌های دستگاه منتشر شد. اینک پرچمدار HTC در یک بنچ‌مارک جدید ظاهر شده و اعداد به دست آمده از آن در این تست به حضور Snapdragon 835 در این مدل گواهی می‌دهد.

پرچمدار HTC طبق اطلاعاتی که تا به امروز از آن در دست است دارای رم 4 گیگابایتی بوده و در برخی اطلاعات دیگر به صفحه‌نمایش 5.5 اینچی QHD آن اشاره شده است. حافظه داخلی 64 گیگابایتی و دوربین 12 مگاپیکسلی اصلی و دوربین 16 مگاپیکسلی سلفی برخی دیگر از این اطلاعات تأیید نشده است.

پرچمدار HTC در یک بنچ‌مارک ظاهرا شد؛ قدرت بالای U 11

در تست جدید Geekbench منتسب به این مدل امتیاز 1,912 در حالت تک هسته‌ای و 6,137 در حالت چند هسته‌ای ثبت شده که آن را در ردیف دیگر بزرگان این رده با همین نسل از پردازنده همانند Galaxy S8 و +Galaxy S8 قرار می‌دهد.

ویژگی برجسته U 11 که در ویدئوی آن نیز بر این مسئله تأکید شده بود حساس به فشار بودن کناره‌های دستگاه در سمت چپ و راست است که با فشردن آنها می‌توان عملکردهای مختلفی را پیاده‌سازی کرد. U 11 در 16 ماه می (26 اردیبهشت) به صورت رسمی معرفی می‌شود.

منبع

ارسال یک پاسخ