پشتیبانی تلویزیون‌های هوشمند 2016 سامسونگ از IoT

0
2350
پشتیبانی تلویزیون‌های 2016 سامسونگ از iot

IoT : تلویزیون‌های هوشمند شرکت سامسونگ در طی چند سال گذشته یکی از مهم‌ترین و پر رنگ‌ترین تولیدات مرتبط با تلویزیون در این صنعت را تشکیل داده‌اند. تلویزیون‌های این شرکت در سال 2015 همگی به سیستم‌عامل تایزن OS مجهز شدند و حالا خبرهای جدید از این حکایت دارد که کل رنج تولیدات این شرکت در سال 2016 از اینترنت اشیا یا IoT برای کنترل دیوایس‌های منطبق خانگی بهره می‌برند.

اینترنت اشیا، Internet of Things یا IoT اصطلاحا جهت توصیف هوشمندسازی اشیایی ست که تا پیش از این کارکرد آنها به صورت سنتی و معمولی انجام می‌شد اما اینک به لطف فناوری جدید و قابلیت اتصال آنها به شبکه با تجهیزاتی ساده، می‌توان آنها را کنترل کرد. شرکت سامسونگ روز گذشته اعلام کرد که کل تلویزیون‌های سال 2016 این برند از قابلیت IoT و پلتفرم SmartThings پشتیبانی خواهند کرد. SmartThings پلتفرم منبع بازی به حساب می‌اید که به کمک آن کاربران قادر به متصل کردن، مدیریت و کنترل دیوایس‌های هوشمند خواهند بود. قابلیت SmartThings با اینکه از ابتدا در تلویزیون‌های سال آینده سامسونگ حضور دارد ولی اکتیو شدن آن در مناطق جغرافیایی مختلف، متفاوت خواهد بود.

پشتیبانی تلویزیون‌های 2016 سامسونگ از iot

به گفته سامسونگ تلویزیون‌های SUHD این برند از فناوری هاب IoT‌ ساخت این برند برای کنترل اشیا و نظارت بر خانه هوشمند بهره می‌برند. سامسونگ قرار است تلویزیون‌های جدید خود را در نمایشگاه CES 2016 که هفته آینده در لاس‌وگاس افتتاح می‌شود. به نمایش عموم بگذارد.

منبع

ارسال یک پاسخ