پیکسل 3 XL جا مانده در Lyft طراحی گوشی را لو داد!

0
2074
پیکسل 3 XL جا مانده در Lyft طراحی گوشی را لو داد!

در حالی‌که چند روز پیش در یک رخنه بزرگ همه اطلاعات گوگل پیکسل ایکس ال لو رفت حالا در ماجرائی دیگر دوباره نام پیکسل 3 XL مطرح شده و این بار ظاهرا با خود گوشی به معنای کامل کلمه روبرو هستیم. منبع ماجرا این بار یک راننده Lyft (یکی از سرویس‌های تاکسی اینترنتی) است که از گوشی جا مانده در ماشین که متعلق به یکی از مسافران آن بوده تصاویری تهیه کرده و حدس بزنید این گوشی چه بوده است: بله گوگل پیکسل 3 XL !

Google Pixel 3 XL Google Pixel 3 XL Google Pixel 3 XL

در این تصاویر، جلو، پشت و ناچ بالای پنل پیکسل 3 XL به خوبی به تصویر کشیده شده است که در این آخری جدا از دوربین سلفی، بخشی که احتمالا وظیفه اسکن چهره برای شناسائی صورت را بر عهده دارد نیز به خوبی به چشم می‌‌خورد. طراحی دو رنگ بخش پشتی به عنوان امضای گوشی‌های پیکسل در Pixel 3 XL نیز دیده می‌شود و سنسور اثر انگشت و تنها دوربین اصلی نیز در همین بخش دیده می‌شود.

با وجود آنکه تصاویری از این دست دانسته‌های ما در مورد Pixel 3 XL را تأیید می‌کنند اما این گوشی تا به امروز در ده‌ها خبر رخنه کرده در مورد کمپانی گوگل حضور داشته و به لطف این اخبار امروز اطلاعات کاملی در مورد این اسمارت‌فون در دست داریم که از آن جمله می‌توان به صفحه‌نمایش AMOLED با وضوح 1440×2960 پیکسلی، باتری 3,430mAh مجهز به شارژ وایرلس و دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی اشاره کرد. پیکسل 3XL همراه با نسخه کوچک‌تر آن یعنی پیکسل 3 ظاهرا در 9 اکتبر (17 مهر 1397) به صورت رسمی معرفی می‌شوند و با این روند رخنه اطلاعات در مورد این دو گوشی، احتمالا تا آن زمان نکته نامشخصی در مورد این دو گوشی باقی نخواهد ماند.

منبع

ارسال یک پاسخ