پیکسل 4a 5G با جزییات لو رفت: عکس، قیمت، زمان ارائه

0
1903
پیکسل 4a 5G با جزییات لو رفت: عکس، قیمت، زمان ارائه

شرکت گوگل نزدیک به دو ماه پیش از گوشی نسبتا ارزان‌قیمت Pixel 4a با صفحه‌نمایش 5.81 اینچی و دوربین‌های 12 مگاپیکسلی در بخش پشتی و 8 مگاپیکسلی سلفی رونمایی کرد که با وجود آن‌که با تعلق داشتن به اکوسیستم گوگل و قیمت 349 دلار تا حدودی جذاب به نظر می‌رسید اما استفاده از پروسسور قدیمی Snapdragon 730G عملا به معنای نبود 5G در این گوشی قلمداد می‌شد. این شرکت در همان زمان از رونمایی از پیکسل 4a 5G در پاییز همراه با پیکسل 5 خبر داد و حالا ظاهرا بیش از هر زمان به این رونمایی نزدیک شده‌ایم؛ چرا که حالا جزییات کاملی از این گوشی از جمله تصویر و مشخصات آن و حدود قیمت دستگاه در دسترس قرار گرفته است.

همان‌طور که به‌راحتی قابل حدس است، پیکسل 4a 5G از صفحه‌نمایش بزرگ‌تری در مقایسه با 4a عادی برخوردار است و خبرهای درز کرده در مورد این گوشی نیز به ابعاد 6.2 اینچی دستگاه اشاره دارد. طراحی کلی گوشی مطابق تصاویر آن تغییر بزرگی نکرده و دوربین سلفی درون صفحه‌نمایش و جایگاه دوربین در بخش پشتی هنوز به همان صورت پیشین در نظر گرفته شده‌اند. بدنه پلاستیکی گوشی نیز ظاهرا هنوز مانند گذشته است.

پیکسل 4a 5G با جزییات لو رفت: عکس، قیمت، زمان ارائه

صحبت از دوربین شد باید به این نکته اشاره کرد که ظاهرا این بار همراه با دوربین اصلی دستگاه در بخش پشتی یک دوربین 16 مگاپیکسلی التراواید نیز در پیکسل 4a 5G ارائه می‌شود که دیافراگم f/2.2 داشته و میدان دید 107 درجه‌ای را ارائه می‌کند.  به‌عنوان مهم‌ترین تغییر قابل انتظار در این گوشی که نام دستگاه نیز از آن بر گرفته شده است باید به پروسسور Snapdragon 765G حاضر در این مدل اشاره کرد که با وچود آن‌که به سالگرد معرفی آن در آذر سال گذشته نزدیک می‌شویم اما هنوز با پشتیبانی از هر دو فناوری نسل پنجمی mmWave و sub-6GHz یکی از بهترین چیپ‌های میان‌رده برای 5G به حساب می‌آید.

باتری 3,885 میلی آمپر ساعتی با شارژن 18 واتی، جک 3.5 میلی‌‌متری هدست، رم 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی، اسپیکرهای استریو و ارائه با اندروید 11 از دیگر موارد افشا شده در مورد پیکسل 4a 5G به حساب می‌آید. رونمایی از این گوشی در روز 30 سپتامبر انجام شده و قیمت آن در بازارهای آمریکا، اروپا و بریتانیا به ترتیب 499 دلار، 499 یورو و 499 پوند برای نسخه 128 گیگابایتی خواهد بود.

منبع

ارسال یک پاسخ