کالبدشکافی Nokia 6 ؛ کیفیتی فراخور نام نوکیا

0
4928
کالبدشکافی Nokia 6 ؛ کیفیتی فراخور نام نوکیا

با تغییر مالکیت برند نوکیا، نگرانی‌هایی در مورد کیفیت ساخت محصولات این برند که زمانی در میان کاربران سمبل کیفیت بالا به حساب می‌آمد ایجاد شده است. HMD به عنوان مالک این برند اما ظاهرا قصد نا امید کردن کاربران در این زمینه را ندارد. به تازگی یکی از معروف‌ترین کانال‌های یوتویب اقدام به کالدشکافی مدل نسبتا پشرفته Nokia 6 کرده و طبق تجربه وی کیفیت بالایی از این مدل در هنگام بازگشایی دیده شده است. Nokia 6 که در ابتدا در چین معرفی شد و پس از چندی در نمایشگاه MWC 2017 نسخه چهانی آن به معرض نمایش گذاشته شد در حال حاضر و در غیاب مدل‌های پیشرفته‌تر این برند، به نوعی پرچمدار نوکیا به حساب می‌آید.

 

در پروسه بازگشایی Nokia 6 که در ویدئوی بالا می‌توانید آن را مشاهده کنید تعداد بسیار زیادی پیچ در بدنه دیده می‌شود و در زیر پنل صفحه‌نمایش نیز برای استحکام هرچه بیشتز از یک صفحه فلزی استفاده شده که این صفحه فلزی خود با 15 پیچ به بدنه محکم شده است. با وجود این تعداد زیاد پیچ٫ قسمت‌های داخلی نوکیا 6 کاملا منظم و سر راست طراحی شده‌اند که این برای تعمیرکاران نکته بسیار مهمی به حساب می‌آید.

بدین‌ترتیب با مد نظر قرار دادن این ویدئو می‌توان به میزان زیادی از بازگشت کیفیت افسانه‌ای گوشی‌های نوکیا در نسل جدید تولیدات این شرکت اطمینان داشت.

منبع

ارسال یک پاسخ