کاپیتان آمریکایی با نام Nokia 5.2 عرضه می‌شود!

0
1784
کاپیتان آمریکایی با نام Nokia 5.2 عرضه می‌شود!

شرکت نوکیا نزدیک به سه هفته دیگر در روز 23 فوریه در شهر بارسلون اسپانیا میزبان برنامه‌ای برای رونمایی از یک یا چند گوشی جدید خواهد بود که احتمالا یکی از آن‌ها Nokia 5.2 نام دارد. به تازگی تصاویری از این گوشی همراه با برخی از مشخصات آن منتشر شده که در حال حاضر با کد نام Capitan America شناخته می‌شود.

اطلاعات جدید در مورد Nokia 5.2 به نقل از لیکر معروف Evan Blass منتشر شده که در آن تصاویری از این گوشی همراه با مشخصات در دسترس قرار گرفته است. طبق این تصاویر، نوکیا 5.2 از یک صفحه‌نمایش نسبتا بزرگ با حاشیه‌های مشخص در کناره‌ها و پایین بهره می‌برد و در بالای آن نیز یک ناچ نیم‌دایره حاوی دوربین سلفی به چشم می‌خورد. یک نکته جالب در این میان، بزرگ‌تر بودن بیش از حد معمول اسپیکر تماس در بخش بالایی‌ست که ظن استفاده از آن به‌عنوان اسپیکر دوم را تقویت می‌کند.

کاپیتان آمریکایی با نام Nokia 5.2 عرضه می‌شود!

در بخش پشتی Nokia 5.2 یک فلش LED در مرکز یک دایره بزرگ جای دارد که چهار دوربین را در خود جای داده است. در مورد این دوربین‌‌ها اطلاعاتی در دست نیست اما می‌توان حدس زد که دو عدد از آن‌ها برای تصویربرداری ماکرو و محو کردن پس‌زمینه به‌کار گرفته می‌شوند. زیر این قسمت نیز، سنسور اثر انگشت جای دارد. از جمله دیگر اطلاعات قابل مشاهده از روی این تصاویر باید به دکمه‌های پاور و تغییر صدا در کناره سمت راست و درگاه USB در پایین اشاره کرد.

به گفته منبع این خبر، کاپیتان آمریکایی نوکیا با 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه و قیمتی در حدود 180 دلار به بازار عرضه می‌شود.

منبع

ارسال یک پاسخ