کفش هوشمند 44 دلاری شائومی در همکاری با اینتل معرفی شد

0
2284
کفش هوشمند 44 دلاری شائومی در همکاری با اینتل معرفی شد

شرکت شائومی امروز از کفش هوشمند جدید خود رونمایی کرد. این کفش هوشمند که با عنوان طول و دراز “90 Minutes Ultra Smart Sportswear” شناخته می‌شود پس از موفقیت این برند در عرضه تولید دستبندهای هوشمند، خون تازه‌ای را در رگ‌های این بازار همچنان نوظهور تزریق کرده و رد ارتقا جایگاه شائومی در بین تولیدکننده‌گان ابزارهای پوشیدنی تأثیرگذار خواهد بود. در این بازار با وجود افت مشهود هنوز Fitbit‌ در جایگاه نخست قرار دارد اما شائومی با پیشرفتی فوق‌العاده و کنار زدن اپل در آخرین رده‌بندی خود را به جایگاه دوم از لحاظ عرضه به بازار رسانده است.

Xiaomi-Smart-Shoes Xiaomi-Smart-Shoes

کفش هوشمند شائومی در همکاری با اینتل توسعه یافته که این همکاری در بخش هوشمند این کفش رخ داده است. کفش شائومی که معلوم نیست عبارت 90 دقیقه در نام آن به چه نکته‌ای اشاره دارد می‌تواند با یک بار شارژ تا 60 روز به کار خود ادامه دهد و همانطور که می‌توان حدس زد در این مدت،‌ فعالیت کاربران را در راه رفتن، دویدن و حتی بالا رفتن از کوه مانیتور می‌کند در پایان هر دوره فعالیت می‌توان علاوه بر مسافت طی شده با این کفش، سرعت و میزان کالری سوزانده شده را نیز در اپلیکیشن این کفش مشاهده کرد.

Xiaomi-Smart-Shoes Xiaomi-Smart-Shoes

این کفش‌ها دارای لایه‌ آنتی‌باکتریال و تنفس‌کننده (برای تبادل هوا) بوده و طراحی زیبایی و پوشش ضد سُر خوردن را ارائه می‌کنند. کفش هوشمند جدید شائومی در دو رنگ مشکی و ابی برای آقایان و مشکی و صورتی برای خانم‌ها عرضه شده و یکک رنگ آبی ویژه آن نیز با درخشش در تاریکی در نظر گرفته شده است.

قیمت این کفش که در میانه ماه آوریل (هفته آخر فروردین 96) به بازار ارائه می‌شود حوالی 44 دلار است.

منبع

ارسال یک پاسخ