گلکسی اس 6 اج پلاس (S6 edge Plus) کیبورد فیزیکی دارد؟

0
2333
کیبورد فیزیکی برای گلکسی s6 edge plus

نسخه افزایش سایز پیدا کرده S6 edge که ظاهرا قرار است تا 5 روز دیگر با نام گلکسی اس 6 اج پلاس (S6 edge Plus) در مراسمی همراه با Note 5 به صورت رسمی معرفی شود یکی از داغ‌ترین دیوایس‌های تابستان سال جاری خواهد بود. این دیوایس که مشخصات آن چند روز پیش به صورت غیر رسمی تکمیل شد حالا یک امکان عجیب دیگر نیز ظاهرا دارد: کیبورد فیزیکی!!

از آخرین باری که در یک گوشی اندرویدی پیشرفته از صفحه‌کلید کامل به سبک QWERTY استفاده شد اینک سال‌ها می‌‌گذرد و تعداد افرادی که به سبک بلک‌بری هنوز به صفحه‌کلید فیزیکی خود برای تایپ کردن روی گوشی موبایل وابسته‌اند نیز به طرز چشمگیری در چند سال گذشته کاسته شده است. سامسونگ اما ظاهرا هنوز برای این تغییر به طور کامل آماده نیست چرا که در صورت صحت گفته‌های یک منبع غیر رسمی در این زمینه این برند در پی ارائه یک کاور مجهز به صفحه‌کلید فیزیکی برای اسمارت‌فون گلکسی اس 6 اج پلاس (S6 edge Plus) است. این کیبورد که تصویر آن را در زیر می‌بینید به سبک گوشی‌های قدیمی سامسونگ همچون Galaxy Pro طراحی شده و ترکیب آن با ظاهر بسیار باریک و مدرن گلکسی اس 6 اج پلاس ترکیب ناهمگونی را ایجاد می‌کند.

گلکسی اس 6 اج پلاس - کیبورد فیزیکی برای گلکسی s6 edge plus

در حال حاضر اطلاعت دیگری در این زمینه در دسترس نیست و از روی تصاویر ارائه شده در این زمینه، این کاور کیبوردی بیش از آنکه به واقعیت نزدیک باشد همانند یک جوک به نظر می‌رسد. تا روشن شدن واقعیت در این مورد تنها باید 5 روز دیگر تا 13 آگوست به انتظار نشست.

منبع

ارسال یک پاسخ