گارمین Vivofit 4 دستبندی با یک سال باتری فقط 80 دلار!

0
1501
گارمین Vivofit 4 دستبندی با یک سال باتری فقط 80 دلار!

گارمین Vivofit 4 دستبند ورزشی جدید این شرکت محبوب است که امروز به صورت رسمی معرفی شد. گارمین Vivofit 4 دارای صفحه‌نمایش رنگی بوده و ادعا می‌شود که باتری آن 1 سال شارژ خواهد داشت. Vivofit 4 به عنوان ادامه‌ای بر Vivofit 3 سال گذشته به حساب می‌آید و قیمت آن حتی 20 دلار نیز از مدل سال گذشته کمتر شده و حالا تنها به 80 دلار رسیده است. بندهای این ساعت با تنها 20 دلار هزینه تغییر می‌کنند و از امروز نیز در فروشگاه Amazon به صورت اختصاصی به فروش می‌رسد.

گارمین Vivofit 4 طبق انتظار گام‌های کاربران را می‌شمارد، مسافت طی شده و کالری سوزانده شده را اعلام می‌کند و کیفیت خواب افراد را نیز نشان می‌دهد. این ساعت با مقاومت در برابر نفوذ آب برای دوش گرفتن و حتی شنا کردن مناسب است اما متأسفانه از سنسور ضربان قلب در آن خبری نیست. صفحه‌نمایش رنگی این ساعت به صورت دائما روشن در نظر گرفته شده و بند آن نیز دارای طرح برجسته جذابی‌ست. توسط این ساعت علاوه بر موارد مرتبط با ورزش و سلامتی می‌‌توان نوتیفیکیشن گوشی‌های هوشمند متصل را مشاهده کرد و آلرت و هشدار آب و هوا را دریافت نمود. یک ویژگی جالب این ساعت این است که با کمک فناوری تشخیص حرکت هوشمند Move IQ گارمین، Vivofit 4 قادر است تا بلافاصله پس از آغاز تمرین، نسبت به صبت فعالیت کاربر اقدام کند.

این ساعت 25 گرم وزن و 9.4 میلیمتر ضخامت دارد و صفحه‌نمایش آن 11×11 میلی‌متر (0.43×0.43 اینچ) است. این مدل می‌تواند با هر دو نوع سیستم‌عامل اندروید و iOS ارتباط برقرار کند.

منبع

ارسال یک پاسخ