سامسونگ گلکسی‌ S9 و S9 پلاس وارد ایران شدند!

0
2462
MWC 2018 : معرفی رسمی سامسونگ گلکسی S9 و +S9

سامسونگ الکترونیکس – پرچمداران جدید سری S سامسونگ، گلکسی‌ S9 و S9 پلاس روز یکشنبه ۲۰ اسفند طی مراسمی رسمی در مجتمع تجاری چارسو و با حضور مدیران این شرکت و اهالی رسانه برای ورود به بازار ایران معرفی شدند.
گلکسی‌ S9 و S9 پلاس هفته اول اسفند در کنگره جهانی موبایل MWC  رونمایی شده بودند. ایران یکی از نخستین کشورهایی‌ست که پرچمداران جدید سامسونگ پا به بازارهای آن می‌گذارند.
گلکسی‌ S9 و S9 پلاس نخستین گوشی‌‌های هوشمندی محسوب می‌شوند که دوربین اصلی آنها از دیافراگم دوگانه سود می‌برد. قابلیتی که دوربین آنها را شبیه چشم انسان در برابر میزان نور محیط حساس می‌کند.
علاوه بر این قابلیت‌هایی همچون فیلمبرداری فوق آهسته با 960 فریم در ثانیه، ساخت ایموجی‌های شخصی واقیعت افزوده و اسپیکرهای قدرتمند AKG با فناوری Dolby Atmos از گلکسی‌ S9 محصولی کاربردی، نوآورانه و هیجان‌انگیز در دنیای گوشی‌های هوشمند ساخته است.
بام سوک هانگ، مدیر سامسونگ در ایران در مراسم رونمایی از گلکسی S9 گفت : «جامعه ایران و خانواده دوستداشتنی ما در اینجا بسیار برایمان اهمیت دارند و این مسئله در تک تک اقدامات ما مشهود است از معرفی پیشرفته ترین محصولات مان به ایران حتی زودتر از بسیاری بازارهای بزرگ دنیا گرفته تا انجام انواع فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی مانند کمک به زلزله زدگان کرمانشاه، کمپین‌های موفق محیط‌زیستی، تاسیس مرکز پیشرفته فناوری سامسونگ-امیرکبیر یا راه‌اندازی آکادمی مهندسی و افتتاح کتابخانه‌های صوتی برای نابینایان همگی احترام ویژه ما به جامعه، هنر و فرهنگ ایران را نشان می‌دهد.»

سامسونگ گلکسی‌ S9 و S9 پلاس وارد ایران شدند!
مدیر سامسونگ در ایران با اشاره به ویژگی‌های پرچمداران جدید سری S سامسونگ گفت: « از آنجا که بهار با صحنه‌های دلنشین‌اش‌ در راه است، ما دوربینی را به شما معرفی می‌کنیم تا همه‌چیز را «از نو ببینید». محصولی که به شما قدرت انجام کارهای ناممکن را می‌دهد مثل آنکه با ویدیوهای فوق آهسته آن، حرکت سریع زمان را کند کنید.»
طراحی گلکسی‌های S9 و S9+ با تکیه بر نمایشگر بدون مرز (Infinity Display) انجام شده است. خمیدگی و انحنای مناسب نمایشگر تازه‌ترین پرچمدار سری S موجب شده تا حتی با وجود ابعاد 5.9 اینچی گلکسی S9 و 6.2 اینچی در مدل +S9 گوشی‌ها خوش دست‌تر از همیشه باشد.
علیرضا توسلی، مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ در مراسم رونمایی از گلکسی S9 گفت : «ما پیش فروش گلکسی‌های S9 و S9+ را از روز دهم همین ماه شروع کردیم. براساس آماری که بنده دارم تعداد پیش فروش قابل توجه بوده که مهر تاییدی بر استقبال کاربران ایرانی ما از این پرچمداران جدید بود. از دیروز هم کار تحویل کالاها آغاز شده است. برای کسانی هم که موفق نشدند در این طرح پرچمداران جدید ما را خریداری کنند این نوید را دارم که این طرح تا پایان روز دوشنبه تمدید شده و ما این دو گوشی پرچمدار را با هدایای ویژه تقدیم متقاضیان خواهیم کرد.»

سامسونگ گلکسی‌ S9 و S9 پلاس وارد ایران شدند!
در ادامه این مراسم بیتا فتحعلی، مدیر بازاریابی موبایل سامسونگ با بیان اینکه دوربین گلکسی‌ S9 و S9 پلاس تغییرات بنیادین پیدا کرده است، گفت: «یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های این محصول فیلمبرداری فوق کند یا سوپر اسلوموشن است. ویدیوهای اسلوموشن امروزه بسیار محبوب شده‌اند چون همه به دنبال ثبت اتفاقاتی هستند که خیلی سریع اتفاق می‌افتند. S9 یک پردازنده مجزا برای پردازش تصویر دارد و این پردازنده امکان تصویربرداری فوق‌کند یا سوپراسلوموشن تا 960 فریم در ثانیه را می‌دهد که در حال حاضر بهترین کیفیت موجود بین گوشی‌های موجود در بازار است.»

سامسونگ گلکسی‌ S9 و S9 پلاس وارد ایران شدند!
در این مراسم ویدئویی با موضوع زنان موفق که با گلکسی S9 تهیه شده بود برای حاضرین پخش شد. یلدا معیری، سازنده این ویدئو در مورد کار با آخرین پرچمدار سامسونگ گفت: « تجربه کار با S9 بسیار خوب و لذتبخش بود. من می‌خواستم از زنان قوی که از توانایی‌های درونی خودشان استفاده کردند داستان بسازم و این کار با همکاری سامسونگ انجام شد.»
پس از آن بقراط دامون، مدیر آموزش بخش موبایل دفتر سامسونگ به روی صحنه آمد و توضیحاتی در مورد قابلیت‌ها و ویژگی‌های گلکسی‌ S9 و S9 پلاس برای حاضران ارائه کرد.

سامسونگ گلکسی‌ S9 و S9 پلاس وارد ایران شدند!
اولین دیافراگم
دوربین گلکسی‌ S9 و S9 پلاس با الگوبرداری از عملکرد مردمک چشم انسان طراحی و ساخته شده است. دوربین اصلی این گوشی‌ها از دو دیافراگم مختلف F1.5 و F2.4 استفاده می‌کند تا در هر زمان و مکانی ثبت عکس‌های بی‌نقص و حرفه‌ای با دوربین گوشی‌ها امکان‌پذیر باشد. حالت دیافراگم F1.5 با گشودگی بالای خود در مکان‌هایی با نور کم و حالت دیافراگم F2.4 در طول روز و اتاق‌های پرنور عکس‌هایی شفاف، واضح و زیبا را به ثبت می‌رساند. مدل گلکسی S9+ با دوربین دوگانه مجهز به لرزشگیر اپتیکال مجزا طراحی شده است.

اینک چشم جادویی
دوربین گلکسی‌ S9 و S9 پلاس از یک لایه اضافه در سنسور خود بهره می‌برد. به لطف این لایه اضافه که یک حافظه DRAM با قابلیت انتقال سریع اطلاعات است، کاربران می‌توانند ویدئوهای فوق آهسته با نرخ ۹۶۰ فریم در ثانیه ضبط کنند. این ویدئوها که ۳۲ برابر کندتر از ویدئوهای معمولی است می‌توانند لحظه‌هایی خاص از زندگی را به شکلی مهیج و جذاب ماندگار کنند.
با توجه به اینکه دوربین گلکسی‌های S9 و S9+ از قابلیت تشخیص حرکت (Motion Detection) پشتبانی می‌کند، کاربران برای ضبط ویدئوهای فوق آهسته تنها کافیست نقطه‌ای از صحنه را مشخص کنند تا به محض اینکه حرکتی اتفاق افتاد دوربین شروع به ضبط کند.

سامسونگ گلکسی‌ S9 و S9 پلاس وارد ایران شدند!

همزادت را بساز
در این گوشی‌ها ایموجی‌های AR از یک الگوریتم یادگیری ماشینی بر پایه داده‌ها استفاده می‌کند که می‌تواند با تحلیل و شبیه‌سازی حرکات و خصوصیات چهره افراد مدلی سه‌بعدی شبیه به هر کاربر بسازد. این مدل‌ها در فرمت GIF و در ۱۸ حالت مختلف ذخیره می‌شود تا به راحتی بتوانید حالات و احساسات متنوع خود را در شبکه‌های اجتماعی با دیگران به اشتراک بگذارید.

امنیت هوشمند
اسکن هوشمند یکی از قابلیت‌های تازه‌ای است که به S9 اضافه شده است. تا پیش از این در کنار روش های قدیمی تر، کاربران سه قابلیت اسکنر چشم، سنسور اثر انگشت و سیستم تشخیص چهره را برای تائید هویت خود روی گوشی‌ها در اختیار داشتند. اسکن هوشمند برای بهبود عملکرد این قابلیت‌ها در مکان‌های کم نور طراحی شده است. اسکن هوشمند از ادغام دو قابلیت تشخیص چهره و اسکنر چشم به وجود آمده تا کاربران در کم‌نورترین مکان‌ها هم بتوانند سریع و راحت قفل گوشی را باز کنند.

اسپیکرهای گوشی‌ یکی دیگر از نوآوری‌های صورت گرفته در پرچمداران جدید سری S سامسونگ را تشکیل می‌دهد. بلندگوهای استریوی AKG این گوشی‌ها مجهز به فناوری Dolby Atmos است که تجربه‌ صدایی ۳۶۰ درجه و زنده را به جا می‌گذارند.
قابلیت اثرانگشت انحصاری (Dedicated Fingerprint) برای پوشه امن، بهبود توانایی‌های فوق‌العاده دستیار هوشمند بیکسبی در زمینه ترجمه زنده متن‌ها علائم و ارزهای خارجی به زبان‌های متعدد، قابلیت افزایش حافظه تا ۴۰۰ گیگابایت و… بخش دیگری از ویژگی‌های کم‌نظیر پرچمداران گلکسی‌ S9 و S9 پلاس سامسونگ است.
گلکسی‌ S9 و S9 پلاس که برای اولین بار زودتر از بسیاری از بازار جهانی وارد بازار ایران شده‌اند به زودی در سه رنگ مشکی (Midnight Black)، خاکستری (Titanium Gray) و رنگ جدید بنفش نیلوفری (Lilac Purple) عرضه می‌شوند.

ارسال یک پاسخ