گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ با سه دوربین می‌آید؟

0
1968
گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ با سه دوربین می‌آید؟

شرکت سامسونگ سال آینده دهمین سالگرد سری گلکسی S این شرکت را با معرفی گوشی‌های جدید این سری جشن خواهد گرفت. این شرکت طبق خبرهای تأیید نشده به همین منظور سورپرایزهای جالبی را برای گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس در نظر گرفته است که از جمله آنها حضور سه دوربین در مدل پلاس است که در خبرها و شایعات حضوری دائمی دارد. امروز یک منبع کره‌ای ترکیب دوربین‌های اس 10 پلاس را معرفی کرده که در صورت صخت می‌تواند این گوشی را با دیگر به جایگاه برترین دوربین‌های موبایلی باز گرداند. طبق این اطلاعات اس 10 پلاس دارای یک دوربین 16 مگاپیکسلی عادی، یک دوربین 13 مگاپیکسلی تله‌فتو و یک دوربین سوم 12 مگاپیکسلی با لنز واید خواهد بود.

گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ با سه دوربین می‌آید؟

درگاه کره‌ای ETNews همچنین به این نکته اشاره کرده که سامسونگ ظاهرا قصد داشته تا تنها یکی از دو گوشی سری S10 را به سه دوربین مجهز کند اما حالا تصمیم این شرکت عوض شده و حالا دو نسخه این گوشی به این ترکیب مجهز خواهند شد. طبق این اطلاعات، علاوه بر سری S10، گوشی‌های پیشرفته خانواده گلکسی A سامسونگ نیز به ترکیب سه‌دوربینی مجهز می‌شود و شانس اول در این زمینه، مدلی با نام احتمالی Galaxy A9 2019 خواهد بود. در صورتی که این ایده برای یک گوشی رده میانی مثل سری A اجرا شود احتمالا سامسونگ از ترکیب سه دوربین 5+8+32 مگاپیکسلی بهره می‌گیرد اما هنوز مشخص نیست که کدام لنز واید و کدام تله است.

طبق پیش‌بینی تحلیلگران بازار موبایل، در سال 2019 نزدیک به 10 درصد اسمارت‌فون‌های تولید شده به سه دوربین مجهز می‌شود و احتمالا ال‌جی و سامسونگ نیز به هواوی که اولین بار با P20 Pro این قابلیت را عرضه کرد خواهند پیوست. افزایش تعداد دوربین‌های یک گوشی موبایل به معنای بازاری گرم‌تر برای سازندگان سنسورهای موبایلی از جمله سونی و حود سامسونگ نیز خواهد بود.

منبع

ارسال یک پاسخ