گلکسی S10 پلاس: 12GB رم و 1TB حافظه، S10 کوچک، لایت نیست!

0
3846
گلکسی S10 پلاس: 12GB رم و 1TB حافظه، S10 کوچک، لایت نیست!

در حالی‌که لحظه به لحظه به معرفی سری اس 10 سامسونگ از جمله مدل پیشرفته‌تر گلکسی S10 پلاس نزدیک می‌شویم اطلاعات کامل‌تری نیز در مورد این گوشی‌ها در دسترس قرار می‌گیرد. از جمله اطلاعاتی که تا به امروز در مورد این سری به دست آورده‌ایم باید به حضور پروسسور 8 نانومتری Exynos 9820، حضور دوربین‌های سه‌‌گانه در بخش پشتی S10 پلاس و ارائه یک نسخه کوچک‌تر از این خانواده با نام S10 Lite اشاره کرد که طبق اطلاعاتی که امروز در دسترس قرار گرفته حداقل این آخری یعنی نام نسخه کوچک‌تر، لایت نخواهد بود

اطلاعات جدید در این رابطه به نقل از یک منبع نزدیک به سامسونگ منتشر شده که طی آن به این نکته اشاره شده که نسخه کوچک‌تر سری S10 که با صفحه‌نمایش 5.8 اینچی عرضه می‌شود مطمئنا دارای پسوند لایت نیست؛ این منبع به نام دقیق این مدل اشاره‌ای نکرده و در حال حاضر تنها می‌دانیم که این گوشی با پسوند لایت عرضه نخواهد شد. پیش از این برخی منابع دیگر این گوشی را گلکسی S10E نامیده‌ بودند که شاید با اطلاعات جدیدی که در این رابطه به دست آمده این پسوند در نهایت در مقابل نام این گوشی قرار بگیرد.

گلکسی S10 پلاس: 12GB رم و 1TB حافظه، S10 کوچک، لایت نیست!

خبر جالب‌تر در مورد این سری به گلکسی S10 پلاس تعلق دارد که به گفته این منبع خبری در بالاترین چینش دارای 12 گیگابایت حافظه رم و 1 ترابایت حافظه داخلی است. به جز این نسخه محدود، بسیاری از مشخصات این سه گوشی به هم شباهت داشته و از همه مهم‌تر از لحاظ پردازنده تفاوتی با یکیدیگر ندارند.

طبق آنچه تا به امروز از این سه گوشی در دسترس قرار گرفته است، گلکسی S10 پلاس دارای صفحه‌نمایش 6.4 اینچی، اس 10 معمولی دارای پنل 6.1 و نسخه کوچک‌تر دارای یک پنل 5.8 اینچی است. پیشرفته‌ترین مدل در این سه‌‌گانه به سه دوربین در بخش پشتی و دو دوربین در جلو عرضه می‌شود و این در حالی‌ست که S10 دارای سه دوربین در پشت و یک دوربین در جلو است و نسخه کوچک‌تر نیز دو دوربین در پشت و یک دوربین در جلو دارد.

گلکسی S10 پلاس: 12GB رم و 1TB حافظه، S10 کوچک، لایت نیست!

چند روز پیش نیز تصویر هر سه عضو گلکسی اس 10 در کنار هم در یک قاب قرار گرفتند که جزئیات دیگری را از جمله سنسور اثر انگشت درون صفحه‌نمایش دو مدل اصلی یعنی گلکسی S10 پلاس و S10 و سنسور اثر انگشت نسخه کوچک‌تر که احتمالا در کناره دستگاه قرار می‌گیرد را در این تصاویر می‌توان مشاهده کرد.

منبع

ارسال یک پاسخ