گلکسی Tab S4 با صفحه‌نمایش 10.5 اینچ، DeX، قلم S Pen

0
2013
گلکسی Tab S4 با صفحه‌نمایش

با آنکه زمان رونمائی از تبلت سامسونگ گلکسی Tab S4 زمان در 9 آگوست و همزمان با Note9 تعیین شده است اما این شرکت امروز مشخصات کامل این تبلت را معرفی کرد. گلکسی Tab S4 دارای یک صفحه‌نمایش 10.5 اینچی با وضوح 1600×2560 پیکسل با نسبت 16:10 و فشردگی 287ppi است که با طبیعتا با فناوری ساخت Super AMOLED‌ توسعه داده شده است. این مدل با حاشیه‌های باریک پیرامون صفحه‌نمایش، طراحی مدرنی را به نمایش می‌گذارد و در بخش پشتی آن نیز یک دوربین دیده می‌شود. بدنه دستگاه کاملا باریک ساخته و در دست گرفتن آن نیز به سادگی انجام می‌شود.

گلکسی Tab S4 با صفحه‌نمایش "10.5 پایه DeX، قلم S Pen

پردازنده دستگاه در سطح مناسب و پیشرفته‌ای قرار داشته و با Snapdragon 835 نیازهای شما را به طور کامل برطرف می‌کند. حافظه داخلی تبلت در دو نسخه 64 یا 256 گیگابایتی ارائه می‌شود که در هر دو مورد امکان ارتقا حافظه داخلی از طریق اسلات حافظه تا 400GB دیگر نیز وجود دارد. رم دستگاه نیز 4 گیگابایت است.

گلکسی Tab S4 با صفحه‌نمایش "10.5 پایه DeX، قلم S Pen

یکی از ویژگی‌های جالب این تبلت، حالت DeX آن است که دیگر مثل گوشی‌های این شرکت به اتصال یک داک نیاز ندارد و به سادگی می‌توان دستگاه را وارد حالت DeX کرد. در این حالت اپلیکیشن‌ها در پنجره‌های قابل تغییر سایز ارائه می‌شوند که می‌توان در آنها محتوای دلخواه را بین برنامه‌های جابجا نمود.

گلکسی Tab S4 با صفحه‌نمایش "10.5 پایه DeX، قلم S Pen

یکی از لوازم جانبی جذاب این تبلت، پوشش کیبوردی به نام Book Cover است که از طریق pogo پین‌های جانبی به تبلت متصل شده و نقش صفحه کلید فیزیکی و استند را به صورت همزمان ایفا می‌کند. این کاور محلی برای قرار گرفتن قلم S Pen نیز ارائه می‌کند.

گلکسی Tab S4 با صفحه‌نمایش "10.5 پایه DeX، قلم S Pen

قیمت این Book Cover که جداگانه به فروش می‌رسد ظاهرا 150 دلار تعیین شده است. S Pen همراه تبلت که به صورت مشخص برای رقابت با سری iPad Pro اپل (مجهز به قلم) ارائه شده است قلم کاملا بزرگی‌ست که با آنجه در گوشی‌های سری Note سامسونگ دیده‌ایم تفاوت دارد. این قلم طبق معمول برای کارهای معمول مثل نوشتن روی صفحه‌نمایش (چه در حالت روشن و چه در جالت خاموش صفحه‌نمایش) و طراحی و نقاشی کاربرد داشته و با کمک آن انتقال فایل بین اپلیکیشن‌ها در حالت DeX، آسان‌تر می‌شود.

گلکسی Tab S4 با صفحه‌نمایش "10.5 پایه DeX، قلم S Pen

در پیرامون دستگاه از 4 اسپیکر مختلف استفاده شده که توسط AKG‌ تنظیم شده و با پشتیبانی از دالبی Atmos صدای فراگیری را ارائه می‌کنند. اندروید 8.1، باتری 7,300mAh مجهز به شارژ سریع 15 واتی و پشتیبانی از اتصال LTE پر سرعت (Cat.16) دیگر نکات قابل اشاره در مورد گلکسی Tab S4 را تشکیل می‌دهند البته این تبلت در نسخه وای‌فای و فاقد سیم‌کارت نیز قابل سفارش دادن است.

گلکسی Tab S4 با صفحه‌نمایش "10.5 پایه DeX، قلم S Pen

قیمت در نظر گرفته شده برای گلکسی Tab S4 در نسخه 64 گیگابایتی 650 دلار و در نسخه 256 گیگابایتی، 750 دلار است

منبع

ارسال یک پاسخ