گلکسی Z Flip با +Snapdragon 855 و 2 دوربین 12MP

0
1793
گلکسی Z Flip با +Snapdragon 855 و 2 دوربین 12MP

در حالی‌‌که رفته به رفته به زمان رونمایی از گلکسی Z Flip گوشی تاشوی سامسونگ در جریان رویداد  Unpacked در سه هفته آینده نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود اطلاعات بیشتری نیز در مورد این مدل و البته خانواده S20 سامسونگ در دسترس قرار می‌گیرد از Z Flip پیش از این اطلاعات پراکنده‌ای مثل نبود دوربین 108 مگاپیکسلی در آن منتشر شده بود و قبل از آن عکس‌هایی متنسب به این دومین گوشی تاشوی سامسونگ در دسترس قرار گرفته بود امروز اما اطلاعات تازه‌ای در مورد گلکسی Z Flip از سوی یک اکانت توییتری به نام Max Weinbach منتشر شده که پیش از این جزییاتی را در مورد خانواده S20 منتشر کرده بود

طبق این اطلاعات Z Flip با یک صفحه‌نمایش Dynamic AMOLED به سبک پرچمداران سال 2019 سامسونگ ارائه می‌شود که روی آن با یک پوشش شیشه‌ای با نام تجاری Ultra Thing Glass یا UTG پوشیهد شده است. این شیشه در محل خم شدن صفحه‌نمایش البته اندکی چین‌خوردگی خواهد داشت اما در مقایسه با پلاستیک به‌کار گرفته شده روی گلکسی Fold بسیار مقاوم‌تر است.

گلکسی Z Flip با +Snapdragon 855 و 2 دوربین 12MP

دیگر تکه اطلاعات در مورد گلکسی Z Flip به چیپ‌ست پردازشی آن تعلق دارد که برخلاف گمانه‌‌زنی‌های پیشین از نوع Snapdragon 855 نبوده و نسخه بهبود یافته این پروسسور یعنی Snapdragon 855 Plus در آن به‌کار گرفته می‌شود. به گفته منبع این خبر، در بخش بیرونی این گوشی از یک صفحه‌نمایش کوچک 1 اینچی استفاده می‌شود که موارد محدودی مثل روند شارژ و ظرفیت باقی‌مانده باتری همراه با تاریخ و زمان را به نمایش گذاشته و به عنوان چشمی دوربین نیز عمل می‌کند.

گلکسی Z Flip با +Snapdragon 855 و 2 دوربین 12MP

دوربین‌های اصلی این مدل همانطور که پیش از این نیز به آن اشاره شده بود شامل دو دوربین 12 مگاپیکسلی هستند که یکی دوربین اصلی عادی و دیگری یک دوربین التراواید خواهد بود. شارژ سیمی 15 واتی همراه با شارژ بی‌سیم و شارژ معکوس، دیگر موارد اشاره شده در این خبر در رابطه با Galaxy Z Flip را تشکیل می‌دهند.

منبع

ارسال یک پاسخ